کد خبر : 207418
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 مهر 1400 - 11:06
-

ملی پوشان در رم به مصاف ایتالیا می روند

ملی پوشان در رم به مصاف ایتالیا می روند

تیم ملی فوتسال ایتالیا یکی از قدرتمندترین تیم‌های حال حاضر دنیا قرار است سال آینده در رقابت‌های جام ملت‌های اروپا شرکت کند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم ملی فوتسال ایتالیا یکی از قدرتمندترین تیم‌های حال حاضر دنیا قرار است سال آینده در رقابت‌های جام ملت‌های اروپا شرکت کند. این تیم برای آمادگی هر چه بیشتر در رقابت‌های قهرمانی اروپا قصد دارد چند دیدار دوستانه با تیم‌های مطرح جهان برگزار کند. یکی از این کشور‌ها تیم ملی فوتسال کشورمان است که گفته می‌شود مذاکراتی هم با فدراسیون فوتبال ایران صورت گرفته شده است. تیم ملی فوتسال ایتالیا در مسابقات جام ملت‌های اروپا در گروه دوم با تیم‌های قزاقستان، اسلونی و فنلاند همگروه است.

ظاهرا مسئولان فدراسیون فوتبال ایران صحبت‌هایی را با فدراسیون فوتبال ایتالیا انجام داده اند و در صورت توافق ملی پوشان کشورمان آذر ماه به شهر رم خواهند رفت تا بازی دوستانه‌ای با این تیم انجام دهند. همچنین فدراسیون فوتبال کشورمان به دنبال این است که بازی با ایتالیا را به صورت رفت و برگشت برگزار کند تا از وجود ایتالیایی‌ها در ایران هم استفاده شود.

 

همچنین تیم ملی فوتسال ایران هم فروردین ماه سال آینده باید در مسابقات جام ملت‌های آسیا شرکت کند. این رقابت‌ها ابتدا قرار بود تابستان امسال در کویت برگزار شود، اما به دلیل شیوع ویروس کرونا کنفدراسیون فوتبال آسیا این مسابقات را لغو و قرار شد فروردین ماه سال آینده و به میزبانی کویت برگزار شود. به همین دلیل ملی پوشان ایران هم برای حضوری پر قدرت در مسابقات جام ملت‌های آسیا قصد دارد قبل از شرکت در این بازی‌ها چند بازی دوستانه با تیم‌های مختلف جهان از جمله با ایتالیا برگزار کند تا با آمادگی بالایی راهی رقابت‌های قهرمانی آسیا شوند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.