کد خبر : 207415
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 مهر 1400 - 10:19
-

همه به دنبال انتخاب برترین مدیر برای فرار فوتسال از بحران/ صادق درودگر هم یک گزینه قابل اعتنا است

همه به دنبال انتخاب برترین مدیر برای فرار فوتسال از بحران/ صادق درودگر هم یک گزینه قابل اعتنا است

این روزها جامعه فوتسال سخت به دنبال انتخاب مدیری است که بتواند فوتسال را بعد از اتفاقات جام‌جهانی سر و شکلی ریشه‌ای بدهد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، بعد از استعفای نابهنگام رئیس قبلی کمیته فوتسال و عدم نتیجه‌گیری تیم‌ملی در جام‌جهانی بحث انتخاب رئیس جدید کمیته فوتسال و مربیان جدید تیم ملی فوتسال حسابی داغ شده و اهالی فوتسال از ظن خود برای انتخاب رئیس جدید کمیته فوتسال و مربیان تیم ملی سخن می‌گویند.

با انتخاب چند مدیر غیرفوتسالی برای فوتسال در سالهای اخیر و عدم توفیق در کسب موفقیت در عرصه جهانی، اکنون اذهان عمومی برای کمیته فوتسال به یک مدیر لایق، عاشق و کاربلد که در این زمینه سابقه خوبی داشته باشد می‌اندیشد که از جنس فوتسال باشد ضمن اینکه عزیزی خادم نیز اعلام کرده در این فدراسیون فضا برای افراد توانا و کاربلد باز است.

یکی از این گزینه ها در میان همه افراد کاربلد محمدصادق درودگر با ۲۵سال سابقه درخشان در فدراسیون فوتبال و عملکرد ماندگارش در کمیته فوتسال، سازمان لیگ و سازمان اقتصادی فوتبال است که هنوز جام‌های رمضان او یادگاری از طلایی‌ترین دوران فوتسال ایران است.

درودگر هم با اطلاعات بسیار ارزشمندی که از جامعه پیشکسوتان، مربیان، داوران و بازیکنان فوتسال دارد و با توجه به ارتباطات بین‌المللی که با توجه به نایب رئیسی در کمیته فوتسال کنفدراسیون فوتبال آسیا(AFC) داشته و با ارتباطات وسیعی با اسپانسرها می‌تواند تغییر و تحولی در کمیته فوتسال و سازمان لیگ فوتسال ایجاد کند.

در خصوص این کاندید ریاست کمیته فوتسال شنیده می‌شود که از هفته پیش اهالی فوتسال به دنبال راه‌اندازی کمپین حمایتی از او برای بازگشت به کمیته فوتسال بوده‌اند چراکه نکته حائز اهمیت درودگر در مقایسه با سایر رقبا سابقه مدیریت، تخصصش در فوتسال و سابقه در بخش اسپانسرینگ بوده که او را به چهره شناخته شده تر و مقبول تری تبدیل می‌کند.

اکنون صحبت‌ها بین رقابت او با محمدرضا کافی مدیر توانمند مس سونگون است که او نیز سابقه خوبی در فوتسال دارد و از فاکتورهای لازم نیز برای تشکیل یک کمیته فوتسال مقتدر برخوردار است اما باید دید در نهایت نظر فدراسیون به چه کسی است.

امید می رود که عزیزی خادم هر چه سریعتر به اوضاع سر و سامان داده و خون تازه‌ای به رگ‌های بی‌جان فوتسال ایران تزریق نمایند و اهالی فوتسال را از این سردرگمی چندین ساله نجات داده و موجبات بازگشت به اوج فوتسال را در دنیا فراهم نمایند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

رامین سه شنبه , ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۱

من یکی از آرزوهام اینه ؛ درودگر بیاد فوتسال دوباره صاحب پیدا میکنه ، والله عالی میشه من اطمینان دارم دوباره قدرت میاد تو فوتسال

رامین سه شنبه , ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۲

اگر بیاد عالی میشه