کد خبر : 207701
تاریخ انتشار : شنبه 1 آبان 1400 - 13:48
-

فردوس دومین رکورددار شکست‌های سنگین قم در لیگ برتر فوتسال

فردوس دومین رکورددار شکست‌های سنگین قم در لیگ برتر فوتسال

چهار هفته متوالی است که تیم فوتسال فردوس قم در مسابقات این فصل لیگ برتر باشگاه‌های کشور به حریفان خود می‌بازد تا آرام آرام نماینده قم به انتهای جدول رده‌بندی لیگ برتر نزدیک‌تر شده و حتی خطر سقوط به دسته پائین‌تر را از هم اکنون احساس کند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، چهار هفته متوالی است که تیم فوتسال فردوس قم در مسابقات این فصل لیگ برتر باشگاه‌های کشور به حریفان خود می‌بازد تا آرام آرام نماینده قم به انتهای جدول رده‌بندی لیگ برتر نزدیک‌تر شده و حتی خطر سقوط به دسته پائین‌تر را از هم اکنون احساس کند.

نماینده فوتسال قم به غیر از ۶ امتیازی که از دیدارهای هفته‌های اول و دوم در کارنامه دارد، از هفته سوم تا ششم لیگ برتر در چهار بازی متوالی است که به حریفان خود می‌بازد و ادامه این روند خطر سقوط را بیخ گوش فردوسی‌ها آورده و نماینده قم را به نوعی روی لبه پرتگاه برده است.

در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته ششم مسابقات فوتسال باشگاه‌های برتر کشور فردوس قم در سالن پیروزی اصفهان به مصاف‌ تیم پرمهره گیتی‌پسند رفت و در پایان با نتیجه عجیب ۹ بر ۲ شکست خورد، فردوس با قبول این شکست ۶ امتیازی و در رده نهم جدول باقی ماند ولی فاصله امتیازات این تیم با انتهای جدول کاهش یافته است.

نماینده قم بعد از سه شکست متوالی در هفته ششم با باخت مقابل گیتی‌پسند به قول فوتسالی‌ها در تعداد مسابقات شکست خورده پوکر کرد! اما این باخت بهای سنگینی برای فوتسال قم دارد چرا که اعتبار چندین ساله فوتسال استان قم را به شدت زیر سئوال برد و یکی از سنگین‌ترین شکست‌های چند سال اخیر را در کارنامه قمی‌ها به ثبت رساند.

آخرین بار تیم ارم‌کیش قم در سال ۱۳۸۷ در میهمانی تیم فولاد ماهان با نتیجه سنگین ۱۲ بر ۲ شکست خورده بود و حالا فردوس دومین رکورددار شکست‌های سنگین در لیگ برتر فوتسال است و با ادامه این روند مسؤولان این تیم باید بیش از پیش نگران آینده باشند و فکری به حال این تیم کنند.

منبع:فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.