کد خبر : 208029
تاریخ انتشار : پنجشنبه 6 آبان 1400 - 18:52
-

روز اول هفته هفتم لیگ‌برتر فوتسال؛

مس سونگون فولاد را خم کرد/ کشاورز تیم سابقش را برد/ سن‌ایچ در صدر می‌تازد + جدول

مس سونگون فولاد را خم کرد/ کشاورز تیم سابقش را برد/ سن‌ایچ در صدر می‌تازد + جدول

هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال ایران با نتایج جالب توجه در روز اول به پایان رسید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، روز اول از هفتمین هفته رقابت های لیگ برتر فوتسال ایران در پنج شهر برگزار شد و دیدارهای جذاب، دیدنی و پر گلی به نمایش درآمد که همچون گذشته از پخش زنده از رسانه ملی شبکه‌های سراسری محروم بود.

در سالن پورشریفی تبریز تیم فوتسال مس سونگون ورزقان میزبان فولاد زرند ایرانیان بود مسی ها توسط مهاجم کرمانی خود در دقیقه ۳ این بازی به گل اول خود رسیدند اما این گل از سوی زرندی‌ها پاسخ داده شد تا نشان دهند از انگیزه زیادی برای تقابل با قهرمان چهار دوره لیگ برتر ایران برخوردارند.
فشار زیاد مس سونگون باعث شد تا در واپسین ثانیه های نیمه اول، گل دوم توسط درخشانی به ثمر رسیده تا بازی با پیروزی میزبان به نیمه برود.

در نیمه دوم این بازی حمید بی غم با استفاده از بازیکنان جوان تیمش در مقابل حمله‌های حساب شده حریف کرمانی توانست بازی را تحت مالکیت خود در آورده در نهایت با پیروزی چهار بر یک آماده دیدارهای حساس خود در هفته‌های هشتم و نهم شود.

در شهرری گیتی پسند اصفهان مهمان راگا بود. راگا در این بازی حساس جدایی از دسته گلی که با محمد کشاورز سرمربی سابق خود داد یک سورپرایز ویژه نیز برای این مربی به نمایش درآورد و موفق شد در نیمه اول بازی با تساوی یک بر یک این حریف قدرتمند خود را متوقف کند.
گیتی‌پسندی ها در نیمه دوم بازی به مراتب بهتری را نسبت به آغاز دیدار به نمایش درآوردند و محمد کشاورز بازهم با بهره‌گیری از تلفیقی از جوانترها و با تجربه‌های تیمش نبض بازی را در دست گرفت و در نهایت با پیروزی سه بر یک تیمش را در کورس مدعیان نگه داشت.

سن ایچ ساوه در خانه میزبان سپاهان اصفهان بود و موفق شد همچون دیدارهای گذشته خود چهره غالب میدان باشد. تیم محسن حسن‌زاده در این بازی در مجموع بسیار بهتر از حریف اصفهانی خود ظاهر شد و علیرغم تلاش شاگردان افضل در واپسین ثانیه ها برای کم کردن اختلاف توانست در پایان با نتیجه پنج بر دو امتیاز ارزشمند را برای تداوم صدرنشینی خود بیاندوزد.

نتایج سایر دیدارهای روز اول هفته هفتم لیگ‌برتر فوتسال ایران به شرح ذیل است:

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.