کد خبر : 208120
تاریخ انتشار : جمعه 7 آبان 1400 - 22:24
-

درسی که مولایی به مربیان تیم‌ملی در قم داد

درسی که مولایی به مربیان تیم‌ملی در قم داد

منصور مولایی در دیدار با فردوس قم به مربیان تیم‌ملی درس داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، دیدار امروز تیم‌های فردوس قم و چیپس کامل مشهد در نیمه دوم تبدیل به یک دیدار یک گله بر روی دروازه مشهدی‌ها شده بود که با درخشش دروازه‌بان راه به جایی نیافت. چیپس یک گل از حریفش پیش بود و در اوج حملات حریف برای افزایش تفاضل خود تنها چشم به ضد حملات دوخته بود که به همین ترتیب نیز به دومین گل خود برخلاف جریان بازی دست یافت.

منصور مولایی سرمربی غیررسمی این تیم مشهدی در اوج حملات حریف قمی که دروازه چیپس را به رگبار بسته بودند برای حفظ برتری تیمش به شکلی نصفه و نیمه اما با اتخاذ تاکتیکی صحیح، پاورپلی را با وجود پیش بودن به اجرا درآورد که اگرچه عدم توانمندی بازیکنان تیمش در اجرای بازی پنج نفره باعث مالکیت زمانی زیادی در حفظ توپ نشد اما ثانیه‌هایی از این بازی را تلف کرد و کار درستی بود که درسی برای مربیان تیم‌ملی در دیدار با قزاقستان در جام جهانی ۲۰۲۱ به حساب می‌آمد.

چیپس کامل در روز سوپر واکنش‌های سنایی و توپ‌هایی که میلیمتری راهی اوت و کرنر می‌شد، در واپسین ثانیه‌های بازی یک گل هم از ضربه کرنر دریافت کرد اما با این حال زمانی که هر چند اندک از حریف پر حرص و ولع خود برای رسیدن به گل با این تاکتیک گرفت بسیار باارزش بود و باعث شد تا یک پیروزی ارزشمند و سه امتیاز شیرین به حساب مشهدی‌ها واریز شود.

شاید مربیان تیم‌ملی فوتسال ایران در دیدار با قزاقستان که هنوز از خاطر علاقمندان به فوتسال نرفته اگر با پیش افتادن از حریف روی به اجرای بازی پاور پلی می‌آوردند و مالکیت کمتری به حریف خود می‌دادند امروز تیم‌ملی فوتسال ما یکی از چهار تیم پایانی جام بود که اکنون فوتسال ایران از این اعتبار بهره می‌برد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.