کد خبر : 212808
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 دی 1400 - 10:34
-

خانه‌ای به نام فوتسال به کام دیگران/ صاحبخانه‌ای که مستاجر شد!

خانه‌ای به نام فوتسال به کام دیگران/ صاحبخانه‌ای که مستاجر شد!

فدراسیون فوتبال ایران «خانه فوتسال» که قرار است پایگاه اختصاصی برای فوتسال ایران باشد را به سایر کمیته‌ها هم اختصاص داده است!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، طرح ساخت «خانه فوتسال» از زمان مدیریت علی کفاشیان در کمیته فوتسال کلید خورد و هدف این بود که با ساخت مجموعه‌ای اختصاصی در کمپ تیم‌های ملی، فوتسال ایران دارای تشکیلات جداگانه، منظم و اختصاصی بشود.

با نزدیک شدن به تکمیل خانه فوتسال، فدراسیون فوتبال تصمیم گرفت دو واحد آپارتمانی سازمان لیگ فوتسال و کمیته فوتسال در خیابان شیخ بهایی را تخلیه و این دو مجموعه را به خانه فوتسال منتقل کند. این برنامه با مخالفت اهالی فوتسال و بخصوص باشگاه‌ها مواجه شد چرا که این واحدها چند سال پیش با کمک باشگاه‌ها و از طریق پرداخت ورودی آنها برای حضور در مسابقات خریداری شده بود.

در نهایت فدراسیون فوتبال کمیته بازاریابی و تلویزیون را به کمیته فوتسال واقع در خیابان شیخ بهایی منتقل کرد تا زمزمه‌های کوچ فوتسالی‌ها به کمپ تیم‌های ملی و خانه فوتسال بیشتر شود.

امروز دوشنبه قرار است خانه فوتسال در حاشیه جلسه اعضای کمیته فوتسال افتتاح شود و پایگاه اصلی فوتسال ایران باشد اما در این مدت اتفاقاتی رخ داده است که جای تامل دارد.

خانه فوتسال همانطور که از ابتدا مشخص شده بود و از نامش پیدا است یک ساختمان اختصاصی برای فوتسال است اما فدراسیون فوتبال این ساختمان جدید را به چند کمیته و بخش دیگر هم به غیر از فوتسال اختصاص داده است!

پیگیری‌ها نشان می‌دهد در این مجموعه علاوه بر فوتسال، کمیته‌های امور استان‌ها، فوتبال ساحلی و همچنین بخش عمرانی در خانه فوتسال اسکان داده می‌شوند و رئیس کمیته فوتسال و رئیس فدراسیون هم اتاقی در این مجموعه خواهند داشت.

البته حضور فوتبال ساحلی در کنار فوتسال توجیه پذیر است اما انتقال سایر کمیته‌ها در خانه فوتسال عجیب به نظر می‌رسد.

علی کفاشیان رئیس سابق فدراسیون فوتبال و رئیس سابق کمیته فوتسال درباره خانه فوتسال گفت: هدفمان این بود که کمپی شبیه به کمپ‌های اروپایی داشته باشیم. ما سالن و رختکن را داشتیم و خواستیم تشکیلاتی اضافه کنیم تا سازمان لیگ و فوتسال و حتی آموزشمان به آنجا منتقل شود. به هر حال فوتسال ایران سابقه سومی در جام جهانی را دارد و بهترین تیم آسیا است. باید تشکیلات در خور شان داشته باشد.

کفاشیان همچنین درباره اختصاص دادن کمیته فوتسال به سایر کمیته‌ها یادآور شد: من نمی‌توانم درباره این موضوع صحبت کنم. این یک تصمیم مدیریتی است و باید دید شرایطشان چطور است.

گزارش:رامین احمدپور

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.