کد خبر : 214555
تاریخ انتشار : دوشنبه 4 بهمن 1400 - 8:55
-

پیش بازی روز دوم گروه دوم یورو۲۰۲۲/ گره گروه دوم باز می شود؟

پیش بازی روز دوم گروه دوم یورو۲۰۲۲/ گره گروه دوم باز می شود؟

در ادامه رقابت های یورو ۲۰۲۲، امروز شاهد برگزاری بازی های دور دوم گروه دوم هستیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، در ادامه رقابت های یورو ۲۰۲۲، امروز شاهد برگزاری بازی های دور دوم گروه دوم هستیم.

ایتالیا – اسلوونی
ایتالیا، قهرمان دو دوره جام ملت‌های اروپا، در ۷۶ ثانیه مانده به پایان بازی، با گل کاینان دی ماتئوس بازی باخته مقابل فنلاند را با تساوی ۳ بر ۳ عوض کردند. این در حالیست که اسلوونی با نتایج ۱ بر ۰، ۲ بر ۱ و ۴ بر ۲ از قزاقستان پیش بود و عملکرد عالی در آن دیدار داشت، ولی در پایان اسکوبورد نتیجه ۴ بر ۴ مساری را نشان داد. تا سرنوشت این گروه در پایان روز نخست گره بخورد.
اسلوونی در دیدار مقابل قزاقستان، گاشپر ورهوچ با تجربه را به دلیل مصدومیت از دست داد تا بجای وی کریستیان چوجچ را در لیست خود جایگزین کند. جوجچ اواخر سال گذشته به دلیل مصدومیت از بازی‌های ملی خداحافظی کرده بود.
ایگور اوسردکار کاپیتان اسلوونی حتی قبل از جایگزینی و فرخواندن چوجچ، به تیمش امید زیادی داشت. او امیدوار است همانند ۴ سال گذشته که با برتری ۲ بر یک در لحظات پایانی، مقابل ایتالیا موفق شدند به عنوان صدرنشین به مرحله بعدی صعود کنند، امشب نیز پیروز شوند و صعودشان به دور بعدی را راحت‌تر کنند.
استفانو مامارلا کاپیتان و گلر با تجربه ایتالیا، که در مقابل فنلاند با سه شوت از راه دور دروازه‌اش باز شد، در این دیدار به دنبال نتیجه‌ای متفاوت است. او پز ای دیدار مقابل فنلاند گفت:” هنوز هم مانند دوران کودکی از بازی کردن لذت می‌برم. اما امروز زیاد برایم سرگرم کننده نبود.”
ماسیمیلیانو بلارته، سرمربی ایتالیا: ” برای ماندن در مسابقات به برد نیاز داریم. پس ما باید برنده شویم. ما به خاطر تلاش‌هایی که قبل از آمدن به هلند انجام دادیم، شایسته پیروزی هستیم. ما باید همه چیز را برای پیروزی بدهیم، زیرا فکر می‌کنم شایسته آن هستیم. اسلوونی حریفی متفاوتی با فنلاند است، آنها به گونه‌ای دیگر دفاع می‌کنند و همچنین به شیوه‌ای متفاوت حمله می کنند. آنها سلاح‌های دیگری دارند.”
تومیسلاو هوروات، سرمربی اسلوونی: “ورود چوجچ کیفت ما را بالاتر می‌آورد. همه می‌دانند که این بازیکن چه چیزی می‌تواند به ارمغان بیاورد. بازیکنان روی بازی بعدی تمرکز کرده‌اند، ما آماده رویارویی با ایتالیا هستیم. تیم ایتالیا تهاجمی است و ما از این فرصت و اشتباهات آن‌ها استفاده می‌کنیم. الکس مرلیم یکی از سه بازیکن برتر جهان است. او شایسته توجه ویژه است. ما آماده شده‌ایم تا او را متوقف کنیم، اما شما هرگز نمی‌توانید به طور کامل او را مهار کنید، زیرا او یکی از بهترین‌هاست.”
کریستیان چوجچ، بازیکن جدید اسلوونی: “به نظرم درست بود که بیایم و به تیم ملی کمک کنم، من تقریباً تمام دوران حرفه‌ای خود را کنار این بازیکنان بوده‌ام و آن‌ها اکنون به من نیاز داشتند..”
آمار کلیدی: اسلوونی در مرحله گروهی یورو ۲۰۱۴ موفق شد ۳ بر ۲ ایتالیا را شکست دهد، در حالی که آتزوری در سال ۲۰۰۳ اسلوونی را ۲ بر یک شکست داده بود. ایتالیا در هر دو دوره قهرمان شد.

فنلاند – قزاقستان
فنلاند برای کسب یک پیروزی رویایی مقابل ایتالیا تنها ۷۶ ثانیه وقت کم آورد. اما هیچ کجا در خصوص سطح کیفی و به عملکرد آن‌ها به خصوص سه گلی که وارد دروازه ایتالیا کردند صحبتی نشده است. آن‌ها نیاز دارند یکبار دیگر این سطح از کیفیت را اینبار مقابل قزاقستان ارائه دهند. قزاقستانی که یکی از مدعیان کسب عنوان قهرمانی است.
فنلاندی‌ها متوجه شده‌اند که قزاقستان مقابل اسلوونی آسیب‌پذیر نشان داده است. بخصوص با عملکرد دور از انتظاری که هیگیتا از خود به نمایش گذاشت. اما داگلاس جونیور و هم‌تیمی‌هایش نشان داده‌اند که برای مقابله با مشکلات در طول بازی، توانایی ویژه‌ای دارند.
قزاق‌ها امیدوارند که دائورن تورساگولوف به شرایط بازی برگشته باشد. هرچند آن‌ها تحت هر شرایطی آلبرت اقبالیکوف را به دلیل اخراج مقابل اسلوونی در اختیار ندارند.
میکو مارتیچ، سرمربی فنلاند: “بعضی از بازیکنان در بازی مقابل ایتالیا هنوز به مرز آمادگی نرسیده بودند ولی آن‌ها اکنون آماده هستند و من معتقدم که بازی بهتری انجام خواهیم داد. هدف ما این بود که با ایتالیا رقابت خوبی داشته باشیم. ما این کار را انجام دادیم و آماده هستیم.”
آمار کلیدی: گل پانو آئوتیو، کاپیتان فنلاند در در دیدار مقابل ایتالیا، صد و یکمین گل ملی او بود.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.