کد خبر : 220405
تاریخ انتشار : یکشنبه 1 خرداد 1401 - 8:12
-

سرمربی ایرانی در کویت همه را سوپرایز کرد!

سرمربی ایرانی در کویت همه را سوپرایز کرد!

تیم فوتسال زنان کویت توانست با هدایت سرمربی ایرانی خود از سد تیم فوتسال زنان عربستان بگذرد و به فینال صعود کند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، تیم فوتسال زنان کویت که در اولین حضور رسمی شهرزاد مظفر سرمربی ایرانی خود روی نیمکت این تیم در سومین دوره رقابت‌های جام خلیج فارس حاضر است، امشب در مرحله نیمه‌نهایی به مصاف تیم فوتسال زنان عربستان رفت.

شاگردان مظفر به دنبال انتقام شکست در دور گروهی بودند و نمایش خوبی را از خود در مسابقه امشب به اجرا گذاشتند.

تلاش دو تیم در وقت قانونی مسابقه به تساوی ۱-۱ ختم شد و در اوقات اضافی هم نتیجه تساوی تغییری نکرد و دو تیم هر کدام یکبار موفق به گلزنی شدند تا با تساوی ۲-۲، ضربات پنالتی تکلیف فینالیست رقابت‌های جام خلیج فارس را مشخص کند.

در ضربات پنالتی، درخشش گلر کویتی‌ها باعث شد تا شاگردان شهرزاد مظفر عازم مرحله فینال شوند و آن‌ها دوشنبه‌شب در دیدار فینال به مصاف تیم فوتسال زنان بحرین خواهند رفت.

تورنمنت جام خلیج فارس، اولین تورنمنت رسمی تاریخ فوتسال ملی زنان کویت به‌شمار می‌رود که حالا کویتی‌ها با هدایت سرمربی ایرانی خود در آستانه فتح جام این رقابت‌ها هستند و برای دستیابی به جام قهرمانی بایستی در مسابقه نهایی از سد بحرین بگذرند.

شهرزاد مظفر بعد از قهرمانی همراه تیم ملی فوتسال زنان ایران در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا، حالا در یک تورنمنت آسیایی دیگر تیمی مدعی را ساخته و شاگردان او فرصت قهرمانی دارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.