کد خبر : 221195
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 خرداد 1401 - 13:24
-

در سایه بی‌توجهی فدراسیون فوتبال به فوتسال زنان؛ قهرمانی که حریف دستگرمی شد

در سایه بی‌توجهی فدراسیون فوتبال به فوتسال زنان؛ قهرمانی که حریف دستگرمی شد

اقدام چند ملی‌پوش فوتسال زنان برای بازی با عراق بدون هماهنگی فدراسیون فوتبال موجب شد تا پای آنها به کمیته انضباطی باز شود. اکنون تیم ملی فوتسال زنان ایران که ۲ قهرمانی آسیا را در کارنامه دارد به‌دلیل بی‌برنامگی و عدم توجه فدراسیون به حریف دستگرمی در قاره کهن تبدیل شده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، روز گذشته فدراسیون فوتبال اطلاعیه‌ای مبنی بر برگزاری کمیته انضباطی برای بانوان فوتسالیست صادر کرد و نوشت: پیرو استفاده برخی از بانوان فوتسالیست کشور از لباس تیم ملی در یک بازی دوستانه غیر رسمی مقابل عراق بدون هماهنگی و اطلاع فدراسیون فوتبال، جزئیات این پرونده جهت رسیدگی به کمیته انضباطی ارجاع می‌شود. اعضای کمیته انضباطی فدراسیون بر اساس گزارش‌های رسمی و اطلاعات واصله در خصوص تخلف تعدادی از بانوان فوتسالیست کشور که بدون کسب مجوز و هماهنگی در یک مسابقه دوستانه غیر رسمی با پیراهن تیم ملی به میدان رفته‌اند تصمیم‌گیری خواهند کرد.

این اطلاعیه در حالی صادر شد که فدراسیون‌نشینان تقریبا تیم ملی را به تعطیلی کشانده و نه تنها ملی‌پوشان در اردو بسر نمی‌برند بلکه حتی برنامه‌ای هم برای اعزام آنها به هیچ مسابقاتی نیست. تیمی که ۲ عنوان قهرمانی آسیا را یدک می‌کشد اکنون به سوی تعطیلی قدم برداشته و ستاره‌هایش بلاتکلیف مانده‌اند.

بی‌تردید ملی‌پوشان یا همان ستاره‌های سابق نباید با لباس تیم ملی به دیدار دوستانه با عراق می‌رفتند. چنانچه لباس دیگری بر تن می‌کردند و عکسی از این دیدار منتشر نمی‌شد، جلسه کمیته انضباطی هم در کار نبود؛اما بی‌برنامه بودن فدراسیون برای فوتسال بانوان سبب شده تا آنها برای حفظ آمادگی خود اقدام به حضور در این دیدار کنند.

تیم ملی فوتسال زنان حداقل به مدت ۴ سال است که تقریبا در حالت کما بسر می‌برد. ملی‌پوشانی که تنها یک مرتبه در سال اردو دارند و بعد از آن با حضور در تورنمنت بی‌کیفیت کافا و شکست سنگین برابر تیم‌هایی که روزگاری حریفان آسانی بودند، به خانه بازمی‌گردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام یکشنبه , ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۷

باید تمامى افرادى که به نوعى در انجام شدن این مسابقه منحوس که باعث از بین بردن اعتبار و آبروى فوتسال ملى بانوان در جامعه بین المللى شد را به نسبت دخیل بودنشان تنبیه کرد تا دیگر کسى به خودش اجازه ندهند به پیراهن تیم ملى یک کشور که همانند پرچم کشور ما مقدس مى باشد توهین کند و افراد خائن به خود اجازه ندهند تیم ملى فوتسال بانوان ایران که در آسیا قهرمان بلامنازع مى باشد تبدیل به یک تیم تمرینى براى یک تیم در حد محلات در آسیا بشود !!! این توهین بخشودنى نیست