کد خبر : 221641
تاریخ انتشار : شنبه 4 تیر 1401 - 9:21
-

روایت جالب مربی بانوی ایرانی از اتحاد ایران و عراق + عکس

روایت جالب مربی بانوی ایرانی از اتحاد ایران و عراق + عکس

سرمربی ایرانی تیم ملی بانوان فوتسال عراق اتحاد دو کشور را جدایی ناپذیر توصیف کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، شهناز یاری مربی ایرانی ماه گذشته هدایت تیم ملی فوتسال بانوان این کشور را برعهده گرفت و این روزها در مسابقات قهرمانی غرب آسیا نتایج خوبی گرفته است.

مربی ایرانی در صفحه اینستاگرامش استوری جالبی از اتحاد دو کشور ایران و عراق منتشر کرد که باعث شد تا رسانه های عراقی به آن واکنش نشان دهند.

سایت «اسپورت» عراق به استوری مربی ایرانی به زبان عربی که نوشت: ایران و العراق لایمکن الفراق. دو کشور ایران و عراق امکان ندارد از هم جدا شوند، واکنش نشان داد و این استوری را برای مخاطبانش بازنشر کرد.

پیش از این ناظم الشریعه سرمربی اسبق تیم ملی فوتسال مردان کشورمان هم هدایت تیم ملی فوتسال عراق را برعهده گرفته بود و اکنون کادر فنی فوتسال عراق کاملا ایرانی است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

زيبا شنبه , ۴ تیر ۱۴۰۱ - ۹:۴۱

از کدام اتحاد صحبت مى کنید؟!! ایشان همان کسى هست که دو هفته پیش با تشکیل یک تیم ملى قلابى و طى یک کار هماهنگ شده دنبال تخریب شخصیت فوتسال ملى بانوان ایران بود و اگر هوشیارى عوامل امنیتى و حراست نبود معلوم نبود چه اتفاقاتى در کمپ تیم هاى ملى رخ میداد بهتره فریب این افراد را نخوریم

نام شنبه , ۴ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۵

٣٠٠ هزار شهید دادیم حالا بخاطر این خانم شدیم برادر؟!! چرا با عربستان برادر نیستیم که خانه خدا هم آنجاست؟!! این خانم مردم رو چى فرض کرده ؟! معنى این حرکات مشکوک چى هست؟! وقتى فوتسال ایران و عراق بازى کنند معنى برادرى را همه خواهند فهمید!!!