کد خبر : 222368
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 تیر 1401 - 0:22
-

در مراسم قرعه‌کشی جام فوتسال استارکاپ چه گذشت؟+ عکس‌ها

در مراسم قرعه‌کشی جام فوتسال استارکاپ چه گذشت؟+ عکس‌ها

استارتاپ‌ها در حمایت از افراد دارای معلولیت پا به توپ می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، با برگزاری مراسم قرعه‌کشی در سالن همایش دانشگاه شهید بهشتی، دومین دوره از مسابقات فوتسال بین شرکت‌ها و موسسات استارتاپی کشور رسما وارد مراحل اجرایی شد. مسابقات فوتسال بین اصناف و نهادهای همکار سال‌هاست که برگزار می‌شود اما این بار استارتاپ «پالسی نو» در حرکتی خلاقانه به عنوان بانی برگزاری یک دوره مسابقه فوتسال بین استارتاپ‌ها، ۲۴ تیم را گرد هم آورده تا با نیت خیر و حمایت از جامعه معلولان، جام موسوم به «استارکاپ» را راه‌اندازی کند.

این دومین دوره این مسابقات است که البته نسبت به دوره قبل با رشد خیره‌کننده از نظر حضور تیم‌ها مواجه شده و با توجه به نیت خیرخواهانه این مسابقات حالا همکاری بنیاد «وحید رجبلو» را نیز در کنار خود می‌بیند. در مراسم قرعه‌کشی و گروه‌بندی «استار کاپ» علاوه بر نمایندگان ۲۴ استارتاپ نامدار و موفق کشور، چهره‌های ورزشی، هنری و فرهنگی نیز حضور داشتند و این مراسم با نظم مثالزدنی و همکاری همه حاضران برگزار شد تا ظرفیت‌های جذاب ورزش آماتوری و کارگری هم به نمایش دربیاید.

پیمان شادیان پور مدیر عامل پالسی نو به نمایندگی از گروه اصلی طراحی و اجرای این مسابقات در مراسم قرعه‌کشی توضیحات مفصلی از چگونگی اجرای آن به حاضران ارائه کرد و اهداف خیرخواهانه آن را نیز برشمرد. سپس با حضور میهمانان ویژه مثل سرکار خانم گلاره ناظمی داور بین‌المللی فوتسال ایران، مرتضی کاظمی ،اصغر همت و فرشید زارع‌فر هنرمندان عرصه بازیگری، صادق درودگر رئیس پیشین کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال، وحید رجبلو بنیانگذار بنیاد رجبلو و همچنین آرش سروری از دیگر چهره‌های تلویزیونی و کسب و کارهای جدید، مراسم قرعه‌کشی و گروه‌بندی مسابقات با کیفیت بالاترین سطح مسابقات لیگ در ایران انجام گرفت. اسپانسر مسابقات نیز شرکت کالاتیک از تیم های مسابقات است.

۲۴ تیم شرکت کننده در ۴ گروه ۶ تیمی جای گرفتند و قرار شد در روز افتتاحیه مسابقات که حدود ۸ هفته به طول خواهد انجامید، یک بازی جذاب و نمایشی هم برگزار شود و تیمی متشکل از شرکت‌کنندگان این جام با تیم منتخب بیماران کم توان ذهنی و حرکتی به میدان بروند. این بازی نمادین قرار است با حضور تماشاگران و خانواده همه تیم‌های شرکت‌کننده انجام شود و به عنوان مراسم ویژه‌ای افتتاحیه خواهد بود.  

۲۴ تیم حاضر در این مسابقات به این شرح هستند:

پالسی نو، سرمایه گذاری مبین سرمایه، تخفیفان، علی بابا، اتاقک، ورزش ۳، سرمایه گذاری فارابی، شناسا، بازی بزن بهادر، طرح تو طرح، کالاتیک، رسانه ملی، ابر آروان، بیمه دات کام، اکو استارت، آپارات، المو خلاق، کافه بازار، ستارگان غرب، هنرمندان حامی، تورک اپ، فرا صنعت کاج، مدیران خودرو و اسنپ فود.

خبرنگار: مهدی جاویدی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

فرامرز حیدری سه شنبه , ۲۱ تیر ۱۴۰۱ - ۹:۱۷

با سلام ممنون از خبر خوبتون ولی اسم شرکت هست کارگزاری مبین سرمایه نه سرمایه گذاری مبین سرمایه ممنون میشم اصلاح کنید