کد خبر : 222408
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 تیر 1401 - 17:28
-

قلی زاده:غیاثی مرد روزهای سخت است/ هواداران تیم را تنها نگذارند

قلی زاده:غیاثی مرد روزهای سخت است/ هواداران تیم را تنها نگذارند

مالک باشگاه فوتسال فردوس قم گفت: با توجه به اینکه وحید غیاثی مرد روزهای سخت است مطمئن هستیم که با کمک بازیکنان و هواداران شرایط خوبی برای تیم رقم می‌خورد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، رسول قلی زاده، مالک باشگاه نماینده لیگ برتری فوتسال قم ( فردوس)،  عنوان کرد: نماینده قم در فصل جدید لیگ برتر فوتسال با نام فردوس شرکت می‌کند.

وی با تأکید بر اینکه تأکید مجتمع فردوس اسپانسر تیم نیست اما حمایت‌هایی انجام می‌دهد، بیان کرد: هر دو سال یک بار نام تیم عوض می‌شد و در دو سال گذشته نیز با توجه به اینکه مجتمع فردوس اسپانسر تیم بود نام تیم مجتمع فردوس بود اما امسال فقط فردوس است.

وی با اشاره به اینکه تیم اسپانسر ندارد و امیدمان به خیرین استان است، ادامه داد: هزینه ورودی مسابقات را هیئت فوتبال پرداخت کرده است و برای سایر هزینه‌ها نیز اداره کل ورزش و جوانان استان قم و هیئت فوتبال کمک می‌کنند.

قلی زاده با بیان اینکه در چند روز آینده هیئت مدیره‌ای در شان فوتسال قم برای باشگاه معرفی می‌شود، اظهار کرد: مدیریت باشگاه به عهده مسعودی و هیئت فوتبال است با توجه به اینکه نتوانستم اسپانسر جذب کنم تیم را به مدت یک سال در اختیار هیئت فوتبال قرار دادم.

وی تصریح کرد: کارهای واگذاری تیم انجام شده بود اما با فشار هواداران و اداره کل ورزش و جوانان استان قم از واگذاری منصرف شدم و تیم را به مدت یک سال در اختیار ورزش و جوانان استان قرار دادم و آن‌ها نیز تحویل هیئت فوتبال دادند.

مالک باشگاه فوتسال فردوس با اشاره به اینکه انتظارات از فوتسال قم زیاد است اما هواداران از شرایط تیم آگاه هستند، اضافه کرد: روز جمعه اولین بازی تیم است و امیدواریم که هواداران به ورزشگاه بیایند و تیم را تنها نگذارند.

وی با بیان اینکه بعد از هفته هشتم تعطیلات وجود دارد و امیدواریم بتوانیم از این فرصت استفاده کنیم تا تیم آمادگی لازم را کسب کند، ادامه داد: با توجه به اینکه وحید غیاثی مرد روزهای سخت است مطمئن هستیم که با کمک بازیکنان و هواداران شرایط خوبی برای تیم رقم می‌خورد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.