کد خبر : 222946
تاریخ انتشار : یکشنبه 26 تیر 1401 - 1:18
-

پرکاس در گفتگو با Fut5al :

پنج گل مزد برنامه پیش فصل سن‌ایچ بود/ مقاومت همان تیم چغر همیشگی ظاهر شد/ برد اول چسبید

پنج گل مزد برنامه پیش فصل سن‌ایچ بود/ مقاومت همان تیم چغر همیشگی ظاهر شد/ برد اول چسبید

دروازه‌بان تیم سن‌ایچ ساوه گفت: به ثمر رسیدن پنج گل مقابل تیم خوب مقاومت البرز مزد و ثمره برنامه و تلاش پیش فصل سن‌ایچ ساوه بود.

سینا پرکاس پس از پیروزی مقابل مقاومت البرز در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال گفت: من این برد را ابتدا به هواداران ساوه تبریک میگویم که پس از مدت‌ها به سالن خودشان آمدند و از دیدن برد تیمشان لذت بردند. بعد از آن هم ما چند وقت است که تمرینات منظم و کار با توپ خیلی خوبی را انجام می‌دهیم و تمرینات پرفشاری را پشت‌سر گذاشتیم و برای این نتیجه زحمت کشیده بودیم. 

 

او افزود: طبیعتا اولین بازی لیگ بود و حساسیت‌های خاص خودش را هم داشت. برای هر دو تیم هم نتیجه بازی خیلی مهم بود ضمن اینکه دو تیم از تیم‌های خوب لیگ بودند که باعث شد تماشاگران شاهد یک بازی سطح بالایی باشند. بالطبع ما در زمین خودمان بازی داشتیم و با حضور تماشاگران نیاز به برد داشتیم و برای سه امتیاز جنگیدیم. 

 

دروازه‌بان سن‌ایچ تصریح کرد: بازی ما مقابل مقاومت در آغاز، پایاپای در جریان بود که خدا را شکر توانستیم در نیمه اول یک بر صفر با برتری به رختکن برویم و در نیمه دوم هم تا بازی شروع شد یک گل زدیم و پس از آن هم روحیه برتری جویی خود را کامل حفظ کردیم. 

 

پرکاس با بیان اینکه تیمش در نیمه دوم بهتر ظاهر شد، گفت: بازیکنان ما شاید ابتدا خواست کادرفنی را نتوانستند اجرا کنند، به هر حال از دوران بدنسازی زمان زیادی نمی‌گذرد اما رفته رفته در نیمه دوم کار را در دست گرفته و خدا را شکر که توانستیم با ۵گل بازی را ببریم و دل ساوجی‌ها را شاد کنیم و اولین بازی را ببریم که خیلی چسبید. 

 

او ادامه داد: باید هفته به هفته بهتر شویم و برای هر بازی کاملا متمرکز شویم. سن‌ایچ اهداف بزرگی را در این فصل دنبال می‌کند که برایش پا پس نخواهیم گذاشت. 

 

پرکاس در پاسخ به این سوال که آیا توان مقاومت البرز با بازیکنانی که از دست داده، نسبت به سال گذشته کمتر شده یا خیر؟ متذکر شد: مقاومت در بازی اول تیم خیلی خوبی نشان داد. آنها کادرفنی خوب و بادانش و بازیکنان توانمندی داشتند که علیرغم جدایی چندین نفر نسبت به سال گذشته، جایگزینان خوبی جذب کرده و ساختارشان حفظ شده است. آنها همان تیم چغر سال گذشته هستند که روند خوبشان را بلافاصله شروع خواهند کرد. 

 

او در مورد شرایط خوب خودش نیز یادآور شد: با انگیزه بازپس‌گیری پیراهن تیم‌ملی درون دروازه تیمم ایستاده‌ام و انشاالله ابتدا اتفاقات خوب برای سن‌ایچ رقم بخورد و بعد من هم بتوانم به جایگاهی که دلخواهم است در تیم‌ملی کشورم برسم. قطعا با بازیکنان ساوه نهایت تلاش خود را خواهیم کرد تا بهترین نتیجه را بگیریم تا ابتدا هواداران‌مان را شاد کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.