کد خبر : 235286
تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 مرداد 1401 - 11:30
-

عراقی زاده:با مدیریت سازمان لیگ انتظار رعایت قانون ۳٠ درصدی تماشاگر در دیدار با کراپ را داریم

عراقی زاده:با مدیریت سازمان لیگ انتظار رعایت قانون ۳٠ درصدی تماشاگر در دیدار با کراپ را داریم

قائم مقام باشگاه گیتی پسند می گوید: داوران بازی با کراپ بر اساس حاشیه و جنجال تصمیم نگیرند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، محمد حسین عراقی زاده در خصوص دیدارهای تیمش تا هفته پنجم لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: تیم گیتی پسند پرافتخارترین تیم ایرانی در آسیا است که از سال ۸۹ تا کنون طی ۱۲ سال همه ساله بر روی سکو بوده و این نشان از توانائی مجموعه گیتی پسند دارد، بنابراین امسال نیز با پیشنهاد محمد کشاورز سرمربی جوان و کاربلد و با اخلاق خودمان، تمرینات پیش فصل خوبی را بعد از سپری کردن نقل و انتقالاتی آرام آغاز کردیم و اردوی اردبیل نقطه عطف تمرینات پیش فصل ما بود که پس از آن با همت سرمربی و کادر مجرب تیم وارد مسابقات شدیم.

وی در خصوص هدف گیتی پسند در این فصل افزود: با توجه به چهارمین قهرمانی در فصل گذشته با اتکا به پروردگار و همت والای کادر و بازیکنانمان امیدواریم فصل خوبی را به پایان برسانیم.

عراقی زاده ادامه داد : تا هفته پنجم از نتایج تیم راضی هستیم و می دانیم این بازیکنان مبتکر و خالق شگفتی در بازیهای بزرگ هستند چرا که فکرهای بزرگی دارند و به تک تک آنها اطمینان داریم.

عضو هیات مدیره باشگاه گیتی پسند در خصوص قضاوت داوران در لیگ گفت : قرار نیست هجمه ای به این قشر زحمتکش وارد کنیم و حتی در هفته ای که باختیم مقصر را خودمان دانستیم و عملکرد داوری خوب بود اما در زمانی هم برده ایم که عملکرد داوری مناسب نبوده و آن را همراه با تصاویر و به دور از جنجال سازی به کمیته داوران ارسال کرده ایم.

وی خاطرنشان کرد : داوران بازی با کراپ نیز بر اساس حاشیه و جنجال تصمیم نگیرند و اقتدار خود برنده این دیدار باشند.

قائم مقام گیتی پسند در خصوص حاشیه سازی تیم کراپ در سال گذشته جهت انتخاب رنگ پیراهن گفت : این مسئله برای ما تمام شده و از قواعد بازی خارج بود و شاید این مورد با توجه به جدید الورود بودن کراپ به لیگ برتر رخ داد که تازه در سال دوم حضورشان بود و گرنه این اتفاق طی ۱۲ سال گذشته برای ما نیافتاده بود.

عراقی زاده در خصوص حضور تماشاگران در سالن گفت : ما خیلی خوشحالیم که فضایی ایجاد شده که ۳٠ درصد ورزشگاهها را بتوانند تماشاگران حضور داشته باشند و قطعاً این ۳٠ درصد با مدیریت آرش جابری سرپرست سازمان و نماینده سازمان لیگ در این بازی همچون سایر دیدارها رعایت خواهد شد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.