کد خبر : 235950
تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 مرداد 1401 - 10:25
-

سفر تیم ملی فوتسال به تایلند؛ ۱۷ شهریور

سفر تیم ملی فوتسال به تایلند؛ ۱۷ شهریور

تیم ملی فوتسال کشورمان برای شرکت در مسابقات ۶ جانبه تایلند ۱۷ شهریور ایران را به مقصد بانکوک ترک می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، تیم ملی فوتسال کشورمان که خود را برای حضور در مسابقات جام ملت‌های آسیا آماده می‌کند، قرار است پیش از این رقابت‌ها در مسابقات ۶ جانبه تایلند شرکت کند.

این مسابقات با حضور تیم‌های ایران، تایلند، ویتنام، فنلاند، آنگولا و مراکش از ۲۰ تا ۲۵ شهریور و در بانکوک برگزار می‌شود. همچنین ۲۵ بازیکن به اردوی تیم ملی دعوت خواهند شد و از دوم شهریور وارد اردو می شوند تا خود را برای حضور در مسابقات تایلند آماده کنند.

به گفته وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال، کاروان تیم ملی هفدهم شهریور به تایلند اعزام می‌شود و ۱۲ روز در این کشور حضور خواهد داشت. تیم ملی کشورمان بعد از اتمام این مسابقات ۲۹ شهریور به ایران باز خواهد گشت تا بعد از یک استراحت کوتاه برای حضور در مسابقات جام ملت‌های آسیا راهی کویت شود.

مسابقات فوتسال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۲ از سوم تا بیست و هشتم مهر به میزبانی کویت برگزار می‌شود و ملی پوشان کشورمان در این رقابت‌ها در گروه سوم با تیم‌های ملی اندونزی، لبنان و چین تایپه همگروه است.

در فوتسال قهرمانی آسیا تیم ملی ایران با ۱۲ قهرمانی، یک نایب قهرمانی و ۲ عنوان سومی رکورددار است و بعد از ایران، تیم ملی فوتسال ژاپن با ۳ قهرمانی، ۶ نایب قهرمانی و ۲ مقام سومی در رده دوم قرار دارد و ازبکستان هم با ۴ نایب قهرمانی و سومی رده سوم را به خود اختصاص داده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.