کد خبر : 238296
تاریخ انتشار : پنجشنبه 3 شهریور 1401 - 11:04
-

شمس: روابط بین الملل فدراسیون نابود است/ تیم وحید برای جام‌جهانی ۲۰۲۴ آماده شده است

شمس: روابط بین الملل فدراسیون نابود است/ تیم وحید برای جام‌جهانی ۲۰۲۴ آماده شده است

کارشناس فوتسال ایران در خصوص وضعیت تیم ملی در آستانه جام ملت‌های آسیا اظهار نظر کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال،حسین شمس سرمربی اسبق تیم ملی فوتسال ایران در خصوص وضعیت این تیم درآستانه رقابت‌های قهرمانی آسیا گفت: وحید شمسایی دست به ریسکی بزرگ زده و با تعداد زیادی از جوانان قصد دارد در این دوره شرکت کند. این تیم برای این جام آماده نشده و قطعا هدف جام‌جهانی ۲۰۲۴ و دوره بعدی جام ملت‌هاست. مطمئنا با این جوانان و تلفیق آن با برخی از بزرگ‌ترها می‌تواند کمک کند تا تیم وحید موفق شود.

وی ادامه داد: برای آماده سازی این تیم روابط بین الملل فدراسیون بسیار ضعیف عمل کرده و بازی‌های تدارکاتی خوبی برای این تیم آماده نشد. زمان عباس ترابیان همیشه بازی با تیم‌های بزرگ مد نظر بود و فراهم می‌شد. تیم ازبکستان برای آماده سازی تیم خود این روزها در کویت است و ۲ بازی دوستانه با تیم ملی فوتسال این کشور تدارک دیده است که می‌شد ما این کار را انجام می‌دادیم و حیف که این شرایط فراهم نشده است. وحید نهایتا با روابط خود موفق شده یک تورنمنت ۶ جانبه را در تایلند برای تیم مهیا کند که برای آماده‌سازی تیمش خوب است.

سرمربی اسبق تیم ملی فوتسال در خصوص ابلاغ جدید خود برای رقابت‌های جام ملت‌های آسیا در کویت ادامه داد: من همیشه به عنوان آنالیزور در جام باشگاه‌های آسیا و جام ملتها بوده‌ام و این اولین بار نیست. باید بگویم وظیفه ما در پایان جام ملت‌ها انتخاب بهترین بازیکن، دروازه‌بان، بهترین گلزن و بازی جوانمردانه است.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.