کد خبر : 238306
تاریخ انتشار : شنبه 5 شهریور 1401 - 11:28
-

اصولی:همه چیز برای موفقیت تیم ملی فوتسال آماده است

اصولی:همه چیز برای موفقیت تیم ملی فوتسال آماده است

رییس کمیته فوتسال از هماهنگی اجرای برنامه های آماده سازی تیم ملی فوتسال به منظور حضور قدرتمندانه در جام ملت های فوتسال آسیا خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، احسان اصولی با حضور در اردوى ملى پوشان فوتسال عنوان کرد:ما براى آماده سازى این تیم اردوى تیم ملى فوتسال را طبق نظر کادر فنى از دوم شهریورماه آغاز کردیم تا شرایط حضور در تورنمنت دوستانه شش جانبه تایلند و نیز مسابقات جام ملت هاى فوتسال آسیا که از پنجم مهرماه در کویت برگزار میگردد فراهم گرد.

اصولى ادامه داد:برای آماده سازی این تیم بسیار تلاش کردیم تا آنچه کادرفنى تیم ملى می خواهد را فراهم کنیم و بازی‌های تدارکاتی خوبی برای این تیم در نظر گرفته شد که به دلایل غیرفوتبالى بازى دوستانه ایران و آرژانتین انجام نشد و تیم ملى طبق نظر کادرفنى براى حضور موفق این بازیکنان جوان در میدان آسیایى در تورنمنت چندجانبه تایلند شرکت می کند.در واقع همه چیز برای موفقیت و درخشش تیم ملی فوتبال آماده است.

رییس کمیته فوتسال در خصوص رقابت‌های جام ملت‌های آسیا در کویت ادامه داد:این تیم شرایط خوبى دارد و کلیه امکانات تیم ملى برای حضور آماده این تیم در این جام در اختیار تیم ملى قرار گرفته است و امیدواریم با درایت کادر فنی و تلاش ملی پوشان نتایج شایسته ای در این رقابت ها کسب کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.