کد خبر : 238308
تاریخ انتشار : شنبه 5 شهریور 1401 - 12:10
-

سنگ سفیدی: برخی تصمیمات داوران لیگ برتر فوتسال تعجب‌آور است/ تیم ملی مسیر دشواری دارد، اما می‌تواند تاریخ‌سازی کند

سنگ سفیدی: برخی تصمیمات داوران لیگ برتر فوتسال تعجب‌آور است/ تیم ملی مسیر دشواری دارد، اما می‌تواند تاریخ‌سازی کند

کاپیتان دوم تیم ملی فوتسال ایران اعتقاد دارد این تیم می‌توانند در جام ملت‌های آسیا، افتخار دیگری برای کشورمان رقم بزنند.

 به گزارش پایگاه خبری فوتسال، محمدرضا سنگ سفیدی در گفت‌وگو با خبرنگاران، درباره شرایط تیم فوتسال مس سونگون ورزقان در هشت هفته ابتدایی لیگ برتر اظهار داشت: پس از تحولات زیادی که در مس رخ داد،‌ چند بازیکن بودیم که از تیم‌های دیگر به این تیم آمدیم. در دو هفته ابتدایی، دو مصدوم سنگین دادیم و تعداد بازیکنان ما کم بود. لیگ برای ما خوب شروع نشد، اما این برهه به بهترین حالت ممکن تمام شد و با صدرنشینی به تعطیلات رفتیم.

فقط به قهرمانی فکر می‌کنیم
وی با بیان اینکه مسی‌ها دو ماه بسیار خوب را به لطف صدرنشینی لیگ تجربه خواهند کرد، به تسنیم گفت: نشان دادیم جایگاه مس سونگون همیشه بالای جدول است. هواداران، مدیران و بازیکنان مس امسال فقط به قهرمانی فکر می‌کنند و هیچ هدفی جز این ندارند. با این حال پله پله جلو می‌رویم و می‌دانیم که تا هفته پایانی به هیچ تیمی جام نمی‌دهند. امیدوارم به لطف خدا و دعای همه دوستداران مس بتوانیم پس از یک سال وقفه، جام را به مردم آذربایجان شرقی تقدیم کنیم.

تماشاگران شرایط لیگ را متفاوت کرده‌اند و به رقبا فشار می‌آورند
بازیکن مس سونگون در مورد رقابت نزدیک تیم‌های لیگ برتر فوتسال خاطر نشان کرد: شرایط لیگ با حضور تماشاگران خیلی فرق کرده است. آنها دو سال نبودند و در این شرایط، سه یا چهار تیم خودشان را از بقیه جدا می‌کردند. بازی‌ها با حضور هواداران دشوار شده است و آنها به بازیکنان رقیب فشار می‌آورند. یکی از سخت‌ترین لیگ‌ها را داریم و در هیچ دیداری از پیش برنده نیستیم. جوانان باکیفیتی در مسابقات به میدان می‌روند که از دیدن بازی آنها لذت می‌برم.

برخی تصمیمات داوران تعجب‌آور است
سنگ سفیدی در مورد قضاوت داوران در هشت هفته نخست لیگ برتر تصریح کرد: من در جایگاهی نیستم که درباره داوری نظر بدهم. با این حال چیزهایی از برخی داوران باتجربه دیدم که واقعاً تعجب می‌کنم. بعضی مسائل، قانون فوتسال است و عدم رعایت آن، اشتباه داوری محسوب نمی‌شود. ابتدای فصل صحنه‌های مختلف را در کلاس داوری پخش کردند و گفتند کدام حرکات خطاست و کدام حرکات خطا نیست.

داوری امسال به گونه‌ای نیست که باید باشد
وی با انتقاد از رعایت نشدن یکی از قوانین داوری فوتسال در لیگ برتر بیان کرد: در هنگام زدن ضربه اوت، قرار داشتن پا روی زمین خطا محسوب نمی‌شود، اما در دیدار هفته هشتم دو بار این صحنه را خطا گرفتند. این اشتباه داوری نیست و یک قانون است. به نظرم داوری در لیگ برتر امسال هنوز به گونه‌ای نیست که باید باشد.

خطیبی دغدغه بازیکنان را درک می‌کند
بازیکن مس سونگون درباره تغییرات مدیریتی در این باشگاه و انتصاب رسول خطیبی به‌عنوان مدیرعامل جدید نارنجی‌پوشان عنوان کرد: محمدرضا کافی زحمت زیادی برای مس کشید و باشگاه را در همه رشته‌ها به قهرمانی یا نایب قهرمانی رساند. رسول خطیبی هم با او بسیار همسوست و راه کافی را ادامه می‌دهد. خطیبی از جنس فوتبال است و دغدغه بازیکنان را درک می‌کند.

مسیر دشواری پیش رو داریم، اما می‌توانیم تاریخ‌سازی کنیم
ملی‌پوش باتجربه فوتسال ایران راجع به شرایط تیم ملی و مشکل فدراسیون در تدارک دیدارهای دوستانه در آستانه جام ملت‌های آسیا اظهار داشت: بازیکنان جوانی هستیم که دست به دست هم می‌دهیم تا برای ایران تاریخ‌سازی کنیم. ما مسیر دشواری پیش رو داریم، اما با تلاش و همت می‌توانیم کارهای بزرگی انجام بدهیم. الان زمان صحبت درباره وضعیت فدراسیون یا بازی‌های دوستانه نیست. از الان باید سخت تمرین کنیم و آماده تورنمنت تایلند و جام ملت‌های آسیا شویم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.