کد خبر : 238335
تاریخ انتشار : دوشنبه 7 شهریور 1401 - 14:05
-

احمدی: ناظم‌الشریعه بهترین نتایج تاریخ تیم ملی را گرفت/ بعضی از افراد نباید بخاطر منافع شخصی از تیم ملی امتیاز بگیرند

احمدی: ناظم‌الشریعه بهترین نتایج تاریخ تیم ملی را گرفت/ بعضی از افراد نباید بخاطر منافع شخصی از تیم ملی امتیاز بگیرند

بازیکن سابق تیم ملی فوتسال کشورمان گفت:‌ بدون هیچ تردیدی باید قبول کنیم بهترین نتایج تاریخ تیم ملی فوتسال در زمان سیدمحمد ناظم‌الشریعه رقم خورده اما این موضوع کمتر دیده شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، حمید احمدی لژیونر فوتسال کشورمان که در تیم هانگژو کیانتانگ چین حضور دارد،به صحبت پیرامون شرایط خود و تیم ملی پرداخت. وی درباره شرایط لیگ چین و بازی‌های این لیگ اظهار داشت: ما در هر ۱۵ روز ۶ بازی انجام می‌دهیم. سپس ۲۰ روز استراحت داریم و دوباره در ۱۵ روز ۵ بازی برگزار می‌کنیم. لیگ به صورت فشرده انجام می‌شود اما تجربه جدیدی‌ است و همه‌چیز تاکنون خوب پیش رفته است.

بازیکن ملی پوش فوتسال در رابطه با وضعیت تیم ملی خاطرنشان کرد: نمی‌توانیم خودمان را گول بزنیم. ما قهرمان چندین دوره پیاپی آسیا هستیم و حتی اگر با تیم دوم‌مان هم بازی کنیم به راحتی می‌توانیم قهرمان شویم. شعار هم نیست چرا که ایران طی چندین سال اخیر ثابت کرده است قهرمانی آسیا برایش راحت است. حرف و حدیث‌های پیرامون مسابقات آسیایی درست نیست. قهرمانی در آسیا دیگر برای ما کوچک شده و باید به فکر قهرمانی جهان باشیم.

لژیونر فوتسال کشورمان ادامه داد: نباید اجازه دهیم افرادی به خاطر منافع شخصی خود به تیم ملی فشار بیاورند. مسوولان در تیم ملی باید با این افراد، سخت برخورد کنند تا هر طور که می‌خواهند از تیم ملی امتیاز نگیرند. افرادی که سریع رنگ عوض می‌کنند و صحبت خود را نقض می‌کنند، در گذشته علیه تیم صحبت می‌کردند و حالا حمایت می‌کنند. سابقه این افراد نشان می‌دهد هرجا هم که بودند، به آن مجموعه ضربه زده‌اند و با بی‌اخلاقی تمام آن‌ها را بیرون کرده‌اند. از کادرفنی تیم ملی می‌خواهم به این افراد بال و پر ندهند.

احمدی افزود: بدون هیچ تردیدی باید قبول کنیم بهترین نتایج تاریخ تیم ملی فوتسال در زمان سیدمحمد ناظم‌الشریعه رقم خورده اما این موضوع کمتر دیده شد، چرا که در صداوسیما رابطه‌ای نداشت. شاید اگر افراد دیگری جای ایشان بودند از شبکه یک تا بیست هر روز در صداوسیما رفت‌وآمد داشتند، تا جایی که کارمند صداوسیما هم محسوب می شدند اما او اینگونه نبود. رمز موفقیت ناظم‌الشریعه همدلی بین بازیکنان و عدم وجود باندبازی بود و امیدوارم این راه ادامه‌دار باشد.

وی درباره عدم دعوتش به تیم ملی این چنین پاسخ داد: من به نظر کادرفنی تیم ملی احترام کامل می‌گذارم و آن‌ها در این قضیه مختارند. برای تیم ملی کشورم بهترین‌ها را آرزو دارم. اما در پستی که من هستم، جوانگرایی صورت نگرفته و تنها نام‌ها تغییر کرده‌اند و می‌توان اینطور گفت یک بازیکن با تجربه رفته و یک بازیکن با تجربه آمده است. ای کاش بازیکن عقب‌گیر جوانی هم دعوت می‌شد و در تیم حضور داشت.

ملی پوش باتجربه کشورمان در خاتمه عنوان کرد: برای تیم ملی کشورم بهترین‌ها را می‌خواهم. ان‌شاالله قهرمان آسیا می‌شویم و در جام جهانی ببینیم که ایران قهرمان شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.