کد خبر : 252571
تاریخ انتشار : شنبه 13 آبان 1402 - 12:16
-

حاشیه نگاری بازی ایرالکو اراک و سفیر گفتمان/ از پرتاب بطری تا اعتراض به کردی

حاشیه نگاری بازی ایرالکو اراک و سفیر گفتمان/ از پرتاب بطری تا اعتراض به کردی

بازی تیم های ایرالکو اراک و سفیر گفتمان با حواشی زیادی همراه بود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، بازی تیم های ایرالکو اراک و سفیر گفتمان تهران یکی از بازی های جذاب و پرحاشیه هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال بود به خصوص که دو تیم با عدم نتیجه گیری در هفته های اخیر برای پیروزی در این بازی بیش از هر زمانی انگیزه داشتند. با توجه به بازی تیم آلومینیوم اراک در لیگ برتر فوتبال، سالن این بازی از تماشاگر پر نبود با این حال استقبال نسبتا خوبی از این بازی صورت گرفت.

برتری سفیر گفتمان در نیمه اول که با دو گل محمد اسدشیر و علی خلیلوند رقم خورد باعث شد تا در نیمه دوم ایرالکو برای رسیدن به گل سراپا حمله شود. در این میان درخشش سیدعلی قاسمپور در دروازه سفیر ، دفاع منطقی تهرانی ها و زهردار نبودن و بی برنامه بودن ایرالکو برای گلزنی باعث شد تا میزبان از رسیدن به گل ناکام بماند.

از دقیقه ۷ نیمه دوم سفیر گفتمان پنج خطا شد اما ایرالکو تدبیری برای این فرصت خوب اندیشه نکرد. ضمن اینکه این تیم از سیستم پاورپلی نیز برای رسیدن به گل استفاده نکرد تا در نهایت صدای داد تماشاگران در بیاید. در پایان بازی تماشاگران ضمن تشویق تیم سفیر گفتمان، به شدت علیه رضا کردی و کادرفنی تیم موضع گرفته و خواستار کناره گیری او شدند.

در جریان بازی نیز شاهد فضای ملتهبی بودیم که سوت های اشتباه داور به خصوص داور دوم بر این فضا دامن زد. داوران بازی با استرس بالا و سوت های متعدد و بعضا پراشتباه باعث شدند تا بازی بیش از پیش حساس شود. در ثانیه های پایانی در حالی که داور می توانست یک پنالتی نقطه دوم به سود ایرالکو بگیرد امتناع کرد تا جنجال درست شود. در صحنه ای دیگر نیز انفعال داور باعث درگیری بازیکنان دو تیم و پرتاب بطری از سوی یکی از تماشاگران به داخل زمین شد. ضمن اینکه داوران در دادن کارت زرد نیز خساست به خرج داده و توانایی کنترل بازی را نداشتند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.