کد خبر : 252600
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 آبان 1402 - 11:32
-

دوئل ایرانی ها در لالیگا را سعید احمدعباسی برد+ عکس

دوئل ایرانی ها در لالیگا را سعید احمدعباسی برد+ عکس

تقابل بازیکنان ایرانی در لالیگا را سعید احمدعباسی برد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، در یکی از دیدارهای جذاب لالیگا، تقابل بازیکنان ایرانی را سعید احمدعباسی برد. پالما در خانه والدپنیاسِ قعر جدولی متحمل شکست سنگین ۷-۲ شد.

این دیدار صحنه تقابل سه ایرانی پالما با تک ایرانی والدپنیاس بود؛ جایی که حسین طیبی، مسلم اولاد قباد و سالار آقاپور همراه با پالما به خانه والدپنیاسی سفر کرده بودند که سعید احمد عباسی را در بین نفراتش داشت.

حسین طیبی تنها ایرانی این دیدار بود که در ترکیب اصلی حضور داشت؛ احمد عباسی و اولاد قباد نیز نیمکت نشین بودند. سالار آقاپور هم که در نیمه دوم حساب ویژه ای روی او باز شده بود در همان دقایق نخست (۱ و ۳) دو کارت زرد دریافت کرده و از زمین اخراج شد.

آقاپور اما تنها اخراجی پالما نبود و ویلیان نیز در ادامه نیمه دوم از داور کارت قرمز گرفت. پالما که نیمه اول این دیدار را ۳-۰ باخته بود، ۲ گل در نیمه دوم زد اما با دریافت ۴ گل دیگر، این دیدار را با شکست تحقیر آمیز ۷-۲ به پایان رساند. در این دیدار هیچ یک از بازیکنان ایرانی حاضر در زمین موفق به گلزنی نشدند.

پالما با متحمل شدن این شکست غیرمنتظره مقابل حریف قعرنشینش ۱۵ امتیازی ماند و به رده چهارم سقوط کرد. والدپنیاس هم ۱۰ امتیازی شده و تا رتبه یازدهم بالا آمد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.