کد خبر : 252671
تاریخ انتشار : دوشنبه 15 آبان 1402 - 22:34
-

دو خبر کوتاه از پالایش نفت بندرعباس؛

قدردانی دبیر سازمان لیگ از هواداران بندری/ حضور جداوی در سمینار صدور مجوز حرفه‌ای

قدردانی دبیر سازمان لیگ از هواداران بندری/ حضور جداوی در سمینار صدور مجوز حرفه‌ای

دبیر سازمان لیگ فوتسال، از هواداران تیم فوتسال پالایش نفت بندرعباس قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال به نقل از رسانه پالایش نفت، احسان کامیانی پس از بررسی هفته‌های اخیر لیگ‌برتر فوتسال ایران و جو تماشاگران حاضر در سالن‌های ورزشی، از هواداران پر شور جنوبی که حامیان اصلی تیم فوتسال پالایش نفت بندرعباس هستند قدردانی کرد. 

 

وی نظم و انضباط بی‌نظیر هواداران پالایش نفت بندرعباس، گسترش فرهنگ هواداری، ترویج موسیقی سنتی در حین مسابقات و احترام همه جانبه به تیم مهمان و داوری را یکی از خصوصیات بارز هواداران هرمزگانی عنوان کرد. 

 

همچنین احسان کامیانی از باشگاه پالایش نفت بندرعباس بدلیل دریافت مجوزات لازم جهت حضور بانوان در سالن فجر بندرعباس قدردانی کرد و  گفت: بانوان کشورمان در این فصل  از مسابقات سهم چشم گیری از تماشا لیگ‌برتر فوتسال ایران خواهند داشت. 

 

اما مدیرعامل باشگاه پالایش نفت بندرعباس امروز در سمینار سالانه صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه به میزبانی فدراسیون فوتبال شرکت کرد. 

 

مهندس مسعود جداوی با حضور در این سمینار از روند فعالیت باشگاه‌ها در سطح ملی و ارزیابی شاخص‌های مجوز فعالیت باشگاه‌ها پیش از پیش در شرایط حرفه‌ای سازی قرار گرفت. 

 

وی ساختار باشگاه پالایش نفت بندرعباس با توجه به تیمداری در لیگ‌برتر فوتسال کشور امیدوارکننده دانست و افزود: با همت اعضای هیات‌مدیره باشگاه پالایش نفت بندرعباس بدنبال ارتقا جایگاه کنونی در سطح استان و ملی هستیم تا بتوانیم نیازمندی حوزه ورزش و مسئولیت‌های اجتماعی را بخوبی جلو ببریم. 

 

تیم فوتسال پالایش نفت بندرعباس در هفته سیزدهم و پایانی نیم فصل نخست جمعه ۱۹ آبان ماه در سالن فجر بندرعباس به مصاف شهرداری ساوه می‌رود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.