کد خبر : 252822
تاریخ انتشار : پنجشنبه 18 آبان 1402 - 22:56
-

تقی‌پور: نشان می‌دهیم چرا پرافتخارترین تیم لیگ هستیم/ بازی با گیتی‌پسند همیشه حساس است

تقی‌پور: نشان می‌دهیم چرا پرافتخارترین تیم لیگ هستیم/ بازی با گیتی‌پسند همیشه حساس است

سرمربی مس سونگون از تقابل فردای تیمش مقابل گیتی‌پسند اصفهان گفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، مس سونگون در حساس‌ترین بازی هفته سیزدهم لیگ‌برتر فوتسال ایران مهمان گیتی‌پسند است. اسماعیل تقی‌پور در در آستانه این دیدار گفت: در هفته‌های اخیر بازی‌های سنگینی داشتیم و خدا را شاکرم که توانستیم با پیروزی در آنها با روحیه بالا خود را به بازی با گیتی‌پسند برسانیم. هفته گذشته تیم سوم جدول را با ارائه یک بازی با برنامه و کم اشتباه شکست دادیم و حالا آماده آخرین بازی دور رفت هستیم. 

 

او در مورد حساسیت بازی با گیتی‌پسند تصریح کرد: شاید کلیشه‌ای باشد اما باز هم تاکید می‌کنم که اهمیت همه بازی‌ها برای تیمی که می‌خواهد قهرمان شود یکسان است. تیمی قهرمان است که حداکثر امتیازات را در طول فصل کسب کند. با این وجود بازی با گیتی‌پسند همیشه حساسیت‌های خود را داشته و امیدوارم در کنار یک بازی زیبا و جذاب، تیمی که برنده از زمین خارج می‌شود ما باشیم. 

 

تقی‌پور با بیان اینکه به تیمم اعتقاد کامل دارم، گفت: مس در این فصل و فصل گذشته ثابت کرده که تیم بازی‌های بزرگ است. تیمی متشکل از بهترین‌های فوتسال ایران و ستاره‌های نوظهور این رشته را در اختیار داریم که وقتی باهم تلفیق می شوند غیرقابل مهار می‌شوند. به این تیم اعتقاد کامل دارم و مطمئن هستم که فردا هم یک بار دیگر نشان خواهیم داد که چرا مس، پرافتخارترین تیم لیگ برتر است. 

 

او با اعلام ضایت کامل از آمادگی بازیکنانش خاطرنشان کرد: بعد از بازی با گهر تمرینات خود را به طور منظم و طبق برنامه برگزار کردیم. از میزان آمادگی شاگردانم رضایت کامل دارم. اولویت‌مان حفظ تمرکز و نظم تیمی در طول بازی است و مطمئنیم که اگر بازیکنان آن چه تمرین کردیم را در زمین ارائه کنند، تیم پیروز مس خواهد بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.