کد خبر : 252804
تاریخ انتشار : پنجشنبه 18 آبان 1402 - 19:57
-

رییس هیات‌مدیره آناصنعت:

در فوتسال برنامه بلندمدت داریم/ مدیران استان حمایت کنند/ ارزش افزوده ما نشاط جوانان قمی است

در فوتسال برنامه بلندمدت داریم/ مدیران استان حمایت کنند/ ارزش افزوده ما نشاط جوانان قمی است

رییس هیات‌مدیره باشگاه آناصنعت تاکید کرد این باشگاه برای تیمداری در لیگ‌برتر فوتسال، برنامه‌ای بلندمدت و جدی دارد.

️به گزارش پایگاه خبری فوتسال، سید مجید شرافتی درباره وضعیت تیم فوتسال باشگاه در لیگ‌برتر گفت: نتایج تیم در نیم فصل نخست امیدبخش و مثبت بوده است و قدردان زحمات تک تک بازیکنان و عوامل تیم هستیم و حمایت تمام و کمالی از تیم خواهیم داشت. 

 

️وی افزود: لازم است تاکید کنم که مجموعه آناصنعت برنامه‌ای بلندمدت و جدی برای تیمداری در لیگ برتر فوتسال دارد و به عنوان یک قاعده کلی، در هیچ حوزه‌ای به طور شتاب زده و موقت، سرمایه‌گذاری نمی‌کنیم. این رویکرد در قبال فوتسال نیز صادق است. 

 

شرافتی با بیان این که باشگاه درصدد عمل به تعهدات خود در قبال تیم فوتسال آناصنعت است، اذعان کرد: زحمات و ایثار بازیکنان و کادر ما بر کسی پوشیده نیست و نسبت به تعهدات خود در قبال تیم و حمایتی که لازم است از سوی مدیریت مجموعه صورت بگیرد واقف هستیم و در مورد آن اقدام خواهیم کرد. 

 

️رییس هیات‌مدیره باشگاه آناصنعت ادامه داد: اعتقاد داریم که تیم فوتسال باشگاه اعتباری برای مجموعه آناصنعت است و بر اساس همین ایده، حمایت تمام و کمالی از تیم لیگ‌برتری خود خواهیم داشت و برای رفع نیازهای آن اقدام می‌کنیم. 

 

وی با تاکید بر نیاز آناصنعت به حمایت مدیران استانی به ویژه استاندار قم گفت: به عنوان بخش خصوصی که در ورزش سرمایه‌گذاری می‌کند و ثمره این سرمایه‌گذاری، ارزش افزوده و نشاط اجتماعی برای جوانان قمی است، این انتظار وجود دارد که از سوی مدیران استان حمایت ویژه‌ای احساس کنیم. 

 

شرافتی با تقدیر از پشتیبانی مقامات استانی در نیم فصل اول، ابراز امیدواری کرد این حمایت در ادامه راه آناصنعت به ویژه با توجه به اهداف بلندمدت آناصنعت در آینده، تداوم داشته و تقویت گردد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.