کد خبر : 252818
تاریخ انتشار : پنجشنبه 18 آبان 1402 - 22:15
-

کشاورز: انتظار همه، بازی باکیفیت و فنی است/ به حمایت تک‌تک هواداران نیاز داریم

کشاورز: انتظار همه، بازی باکیفیت و فنی است/ به حمایت تک‌تک هواداران نیاز داریم

سرمربی گیتی‌پسند گفت: تا زمانی که در گیتی‌پسند هستم با تمام وجود از جوانان حمایت خواهم کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، محمد کشاورز در خصوص شرایط تیمش پیش از بازی با مس سونگون در الکلاسیکو فوتسال ایران، گفت: شرایط تیم خوب است و مشکل خاصی نداریم، تک تک بازیکنان تیم در هفته گذشته سخت تلاش کردند تا بتوانند بهترین عملکرد خود را در این هفته و در بازی به نمایش بگذارند.

وی افزود: محروم و مصدوم نداریم و تمام بازیکنان در اختیار تیم هستند. امیدوارم در یک روز خوب بتوانیم نمایش قابل قبولی را داشته و دل مردم اصفهان را شاد کنیم.

 

سرمربی گیتی‌پسند در ارتباط با سطح فنی بازی دو تیم گیتی‌پسند و مس سونگون گفت: انتظاری که از دو تیم می‌رود یک بازی باکیفیت و فنی است به دلیل جایگاهی که در جدول دارند و همچنین بازیکنان. ما هم در مجموعه گیتی‌پسند تلاش می کنیم به دور از هرگونه حاشیه و مسأله‌ای فقط به کار فنی بپردازیم؛ چرا که اعتقاد داریم اگر قرار است اتفاق خوبی در ورزش  رخ دهد باید از سمت مباحث فنی باشد.

 

وی در خصوص جوانگرایی در تیم و نتیجه اعتمادی که به جوانان داشته و همچنین حضور آنها در بازی مقابل مس، خاطرنشان کرد: از روزی که کارمان را شروع کردیم پایه و اساس را بر روی مسأله جوانگرایی گذاشتیم و سعی کردیم در کنار جوان گرایی و حضور آنها در کنار بازیکنان با تجربه، جوانان زیادی را معرفی کنیم و این اتفاق افتاد. اینکه توانستیم این موضوع را انجام بدهیم کار خوبی است که امیدوارم بتوانیم ادامه دهیم و قطعا روز جمعه به جوانان هم بازی خواهیم داد و امیدوارم بتوانند نهایت توانایی و قدرتی که دارند را به نمایش بگذارند و من نیز تا زمانی که در گیتی پسند هستم با تمام وجود از جوانان حمایت خواهم کرد.

 

کشاورز با بیان اینکه هواداران در هفته های گذشته ما را تنها نگذاشتند، با تقدیر از آنها ، گفت: از همه درخواست می کنم در این بازی نیز ما را تنها نگذارند، به حمایت آنها در این بازی نیاز بیشتری داریم و امیدوارم در کنار آنها بتوانیم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.