کد خبر : 253392
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 آبان 1402 - 10:41
-

«وحید شمسایی» سفیر سازمان منابع طبیعی شد

«وحید شمسایی» سفیر سازمان منابع طبیعی شد

وحید شمسایی، سرمربی تیم ملی فوتسال ایران و آقای گل فوتسال جهان در دیدار با رئیس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور، سفیر منابع طبیعی در طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، وحید شمسایی در این دیدار کاشت درخت را اقدامی حیاتی برای محیط‌زیست کشور دانست و افزود: ورزش و محیط‌زیست دو مقوله مهم و به‌هم پیوسته هستند و همان‌طور که ورزشکاران، روسای فدراسیون‌ها و هیات‌های ورزشی در جهت توسعه ورزش کشور تلاش می‌کنند، باید برای کاشت درخت و حفظ محیط‌زیست و منابع طبیعی نیز مسئول باشند. 

در این دیدار عباسعلی نوبخت، معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور بر لزوم اجرای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت در ایران تاکید کرد و افزود: این طرح، یک طرح مردمی و اجتماعی است و همه قشرهای مختلف جامعه در اجرای آن نقش و مشارکت دارند.

وی افزود: در طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت، اولویت اصلی با حفاظت و نگهداری از این درختان است، زیرا معتقدیم  درخت چتر سبز مهربانی خداوند است و می‌تواند همه اقوام را در ایران زیر سایه خود گردهم آورد.

براساس اعلام مرکز اطلاع‌رسانی سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور، نوبخت در پایان صحبت‌های خود، نقش جامعه ورزش به‌ویژه اهالی فوتبال و فوتسال را در طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت اثر بخش و بی‌بدیل خواند و خاطرنشان کرد: ورزشکاران در راستای مسئولیت اجتماعی می‌توانند حس دغدغه‌مندی نسبت به حفظ منابع طبیعی و کاشت درخت را در بین جوانان ورزش‌دوست و ورزشکار ایجاد کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.