کد خبر : 253423
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 آبان 1402 - 8:47
-

رزاقی : برای تقویت تیم شهرداری ساوه در نیم فصل برنامه داریم/ پیگیر مجوز ورود بانوان به ورزشگاه هستیم

رزاقی : برای تقویت تیم شهرداری ساوه در نیم فصل برنامه داریم/ پیگیر مجوز ورود بانوان به ورزشگاه هستیم

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری ساوه از برنامه باشگاه برای تقویت تیم فوتسال در نیم فصل دوم لیگ برتر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، محمد رزاقی رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ساوه در خصوص شرایط تیم در نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر فوتسال گفت: حمایت از ورزش از رسالت‌های شهرداری به عنوان نهاد اجتماعی است و هدف این مجموعه در درجه اول سلامت جامعه و ترویج ورزش و تشویق نسل آینده به حضور در ورزش می باشد و خوشبختانه شهرداری ساوه در فصل جاری با بها دادن به بازیکنان جوان و بومی فرصت خوبی برای جوانان این شهر فراهم کرده است. کاری که شهرداری ساوه در این فصل کرده کم سابقه بوده و با علم به اینکه چنین تصمیماتی، سختی هایی به همراه خواهد داشت به کادر فنی و مجموعه جوان تیم فوتسال اعتماد کردیم و اعتقاد داریم با بالا رفتن تجربه بازیکنان بسیار جوانمان و تلاش مضاعف کادر فنی و بازیکنان می توانیم در ادامه مسابقات نتایج بهتری کسب کنیم.
رزاقی افزود: در نیم فصل اول تیم شهرداری از نظر فنی شرایط خوبی داشت و تقریبا مقابل هیچ حریفی شایسته شکست نبود اما اشتباهات فردی که بیشتر ناشی از کم تجربگی بازیکنان بود باعث شد نتایج مطابق انتظاراتمان نباشد ولی می دانیم که شایستگی این تیم بیش از این رتبه ها است و در نیم فصل دوم شرایط بهتری پیدا خواهیم کرد.
وی در خصوص تقویت تیم افزود: دیروز در جلسه ای که با کمیته فنی باشگاه و سرمربی داشتیم با بررسی شرایط تیم به این نتیجه رسیدیم که باید در بعضی پست ها تیم را تقویت کنیم و با ایجاد تغییرات در لیست بازیکنان کمک کنیم که شرایط بهبود یابد. به هر حال تیم ما امسال به لیگ برتر آمده و برای حضور شایسته در لیگ برتر به کمی تقویت نیاز دارد تا در کنار بازیکنان کنونی نتایج تیم بهتر شود.
رزاقی در ادامه نسبت به تصمیمات داوری هم گلایه داشت و گفت: در بسیاری از دیدارهای نیم فصل اول داوری ها با تیم شهرداری نامهربانانه بود و به نظر می رسد نجابت باشگاه شهرداری به ضررمان تمام شده است اما ما اعتقاد داریم اولین اصل در ورزش اخلاق می باشد و در عمل می خواهیم این را نشان دهیم اما خواهشمندیم با دقت و کیفیت بهتری دیدارهای لیگ برتر قضاوت شود. همچنین در بعضی از دیدارها میزبانان رفتاری در شان لیگ برتر ندارند اما شهرداری ساوه با میزبانی خوب خود و احترام تمام، پذیرای همه تیم‌ها بوده و در ادامه فصل نیز خواهد بود.
رئیس سازمان شهرداری ساوه در خصوص ورود بانوان به ورزشگاه در دیدارهای خانگی گفت: مکاتبات و پیگیری هایی که باید را انجام دادیم ولی هنوز جواب قطعی نگرفته ایم اما بنا بر همکاری هست و با فراهم کردن ملزومات امیدواریم در نیم فصل دوم پذیرای بانوان عزیز شهرمان در بازی های خانگی باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.