کد خبر : 253440
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 آبان 1402 - 11:41
-

شریف: حفاری سرآمد فوتسال بانوان است/ بازیکنانم مستحق قهرمانی هستند

شریف: حفاری سرآمد فوتسال بانوان است/ بازیکنانم مستحق قهرمانی هستند

سرمربی تیم فوتسال زنان ملی حفاری می گوید بازیکنان حفاری امسال مستحق قهرمانی در سوپرلیگ هستند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، فاطمه شریف اظهارکرد: اگرچه امسال ملی حفاری نسبت به تیم‌هایی مثل نطنز، پالایش نفت آبادان و سایپا، بازیکنان اسمی جذب نکرد اما بازیکنانی داریم که در هر بازی فقط به دنبال برنده شدن هستند. همیشه گفته‌ام تیم ملی‌حفاری سرآمد فوتسال بانوان به لحاظ تعداد قهرمانی و ثبات در تیم داری است. هر چند، چندسالی به هر دلیلی نتوانست در کورس قهرمانی باشد ولی امیدوارم این فصل این مهم رقم بخورد. 

وی ادامه داد: ما می‌خواهیم نشان دهیم یک تیم به معنای واقعی هستیم و امیدوارم این هفته هم مقابل سایپا که یکی از مدعیان قهرمانی است بتوانیم سه امتیاز را کسب کنیم. سایپا امسال اولین تیم در جذب بازیکن و آغاز تمرینات برای حضور در سوپر لیگ بود. وقتی تیمی برای جذب بازیکن زودتر وارد بازار نقل و انتقالات شود، طبیعتا دستش برای انتخاب مهره‌ها جهت چیدن پازل طبق تفکرات سرمربی تیمش بازتر است و این مهم در سایپا رقم خورد. بازی سختی با این تیم داریم ولی بازیکنان ما هم خوب تمرین کرده‌اند و هم، هم‌قسم شده‌اند تا بتوانیم برنده این بازی باشیم.

سرمربی تیم فوتسال زنان ملی حفاری در ادامه، گفت: از جمله شاخصه‌های باشگاه حفاری، ثبات این تیم در تیم‌داری است، در حالی که طی فصل‌های گذشته باشگاه‌هایی مثل نصر فردیس را داشتیم که دو سال تیم‌داری کردند ولی امسال نیستند. به هر حال ثبات در تیم‌داری مثل باشگاه ملی حفاری و پالایش نفت آبادان باعث می‌شود رقبا برای این تیم‌ها احترام خاصی قائل شود و در رقابت با این تیم‌ها با ترس وارد زمین شوند.

وی درباره پیش‌بینی‌اش برای کسب مقام نیز عنوان کرد: در ورزش پیش‌بینی کردن کار بسیار سختی است و من هیچ وقت در هیچ تیمی قول نداده‌ام ولی همیشه سعی کرده‌ام روحیه قهرمانی و جنگندگی را در بازیکنانم به وجود بیاورم و می‌دانم بازیکنان حفاری امسال مستحق قهرمانی هستند چون بسیار پرتلاش هستند و فکر می‌کنم رمز پیروزی ما تلفیق بازیکنان باتجربه و جوان در کنار هم است. 

شریف در ادامه درباره سطح مسابقات در سوپرلیگ فوتسال زنان، خاطرنشان کرد: اولین مزایای سوپرلیگ این است که تیم‌ها در یک سطح هستند و دیگر آن نتایج عجیب و غریب که در لیگ برتر فوتسال رقم می‌خورد به چشم نمی‌خورد. البته یکی از معایب آن هم تعداد کم تیم‌ها است و همین باعث شده خیلی از مربیان و بازیکنان نتوانند در سطح اول فوتسال حضور داشته باشند و با هم رقابت کنند و همین کار را سخت می‌کند. همین فصل نیز این اتفاق برای چند بازیکن اسمی و ملی فوتسال ایران رقم خورد و اکنون در تیمی حضور ندارند. به هر حال امیدوارم سازمان لیگ تصمیم درستی در این زمینه بگیرد. 

وی افزود: در حال حاضر هم سوپرلیگ و هم لیگ برتر هر کدام با حضور هشت تیم برگزار می‌شوند و شاید این آلارمی باشد که مجدداً این دو لیگ با هم ادغام شوند و مسابقات بازهم تحت عنوان همان لیگ برتر برگزار شود. امسال قرار بود سوپرلیگ با حضور ۱۰ تیم برگزار شود که عقلانی هم همین بود اما دو تیم انصراف دادند و اگر پیکان و نصر فردیس می‌ماندند، هم مسابقات جذاب‌تر بود و هم بازیکنی بدون تیم نمی‌ماند و این مهم به رشد بیشتر بازیکنان برای خدمت به تیم ملی کمک می‌کرد. البته اگر هم تعداد تیم‌ها در سوپرلیگ خیلی زیاد باشد مجدداً همان داستان لیگ برتر می‌شود ولی برگزاری با حضور ۱۰ تیم خیلی خوب بود. 

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.