کد خبر : 253650
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 آبان 1402 - 22:54
-

رئیس کمیته فوتسال در گفتگو با Fut5al:

برای اسکان ایران و روسیه هتل آپارتمان نوساز تجهیز کرده‌ایم/ قطعا در لار بازی را برگزار خواهیم کرد

برای اسکان ایران و روسیه هتل آپارتمان نوساز تجهیز کرده‌ایم/ قطعا در لار بازی را برگزار خواهیم کرد

احسان اصولی از اهتمام ویژه فدراسیون فوتبال برای برگزاری دیدار ایران و روسیه در لار خبر داد.

احسان اصولی رئیس کمیته فوتسال در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال اظهار داشت: پس از اینکه وزیر محترم ورزش و جوانان بر انجام بازی در سالن زیبای طوبی لارستان تاکید کردند بلافاصله جلسه‌ای با معاون استاندار فارس برگزار کردیم و در جلسات بعدی نیز با فرماندار و مدیران لارستان در مورد زیرساخت‌های برگزاری بازی بین‌المللی در این شهرستان صحبت کردیم. 

 

او افزود: در فدراسیون فوتبال نیز با ریاست جناب آقای تاج و با حضور دکتر اسبقیان مدیرکل حوزه وزارتی وزارت ورزش و جوانان و همه دست‌اندرکاران برگزاری بازی، جلسات LOC را منظم برگزار و لحظه به لحظه گزارش‌های پیشرفت زیرساخت‌های انجام بازی را مورد بررسی قرار داده‌ایم. 

 

رییس کمیته فوتسال تاکید کرد: ابتدا که باید از حرکت بزرگ خیرین شهرستان لار که سالنی با این استانداردهای بالا را احداث کرده‌اند تقدیر و تشکر کرد ولیکن ما در این شهرستان یک هتل داشتیم و برای فضای دیگری که مورد نیاز بود یک هتل آپارتمان نوساز را در نظر گرفته‌ایم. 

 

او ادامه داد: این هتل آپارتمان متعلق به یک سرمایه‌گذار ایرانی ساکن در کشورهای حاشیه خلیج فارس است و به سرعت در حال تجهیز با امکانات مناسب است تا برای اسکان مطلوب دو تیم ظرفیت داشته باشیم. 

 

اصولی با تاکید بر اینکه انجام بازی ایران و روسیه در لار قطعی است، یادآور شد: هر روز در حال پیگیری میزان پیشرفت امکانات موردنیاز برگزاری بازی هستیم و خودم نیز روز ششم آذر ماه شخصا به لار خواهم رفت تا همه چیز را مجددا بررسی کنم تا انشاالله میزبانی آبرومندانه‌ای از این بازی‌های دوستانه داشته باشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.