کد خبر : 253664
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 آبان 1402 - 12:19
-

اعتماد غرورانگیز به کاپیتان ایران در لیگ اسپانیا/ حضور طیبی در ترکیب اولیه تمام دیدارهای پالما در فصل۲۰۲۳

اعتماد غرورانگیز به کاپیتان ایران در لیگ اسپانیا/ حضور طیبی در ترکیب اولیه تمام دیدارهای پالما در فصل۲۰۲۳

کاپیتان تیم‌ملی فوتسال ایران در تمامی بازی‌های تیمش در فصل ۲۰۲۳ تا امروز در ترکیب اولیه به میدان رفته است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، حسین طیبی با استمرار حضورش در لیگ اسپانیا روز به روز در حال پیشرفت است و جدای از رقابتش در بالای جدول گلزنان که موید عملکرد مثبت او به عنوان یک راس گلزن است، ترکیب‌های اولیه پالما موید آن است که او چراغ خاموش تبدیل به عنصر اصلی در این تیم اسپانیایی شده است.

حسین طیبی در اولین فصل حضورش در پالما و در شرایطی که از فوتسال پرتغال وارد لیگ اول دنیا شده بود در اغلب دیدارهای پالما به عنوان بازیکن اصلی به میدان می‌رفت اما در فصل جدید بازی‌ای نبوده که طیبی در لیست نفرات پالما باشد و در ترکیب اولیه به زمین نرفته باشد.

این اعتماد غروربرانگیز “وادیلو” سرمربی پالما به کاپیتان تیم‌ملی ایران در شرایطی رقم می‌خورد که این بازیکن ایرانی همچنان رو به پیشرفت است و استمرار حضور در لیگ‌های اروپایی نه تنها انگیزه‌های او را کم نکرده بلکه چشم به تکرار بزرگترین افتخارات باشگاهی خود نظیر قهرمانی باشگاههای اروپا دارد.

حسین طیبی در شرایطی بازوبند تیم‌ملی ایران را بر بازو دارد که انصافا جایگاه بین‌المللی‌اش به لحاظ تکنیکی و فنی نیز بر انتخاب او به عنوان بازیکنی که در پیشانی نفرات تیم‌ملی قرار داد، مهر تایید می‌زند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.