کد خبر : 253686
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 آبان 1402 - 14:55
-

افضل: دو برزیلی جذب می کنیم/کمی سخت گیر هستم/هر درخواستی از مدیران باشگاه داشتم آماده کردند/ سال دیگر باشم قهرمان می شویم

افضل: دو برزیلی جذب می کنیم/کمی سخت گیر هستم/هر درخواستی از مدیران باشگاه داشتم آماده کردند/ سال دیگر باشم قهرمان می شویم

سرمربی تیم فوتسال کراپ الوند به تشریح آخرین وضعیت شاگردانش پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، علی افضل در مورد آخرین وضعیت تیم فوتسال کراپ الوند قزوین، اظهار داشت: از روز اول که وارد کراپ شدم دیدم در این تیم بازیکنان خوبی حضور دارند در ابتدای کار کمی کار برای آنها سخت بود. به این دلیل که  از لحاظ فنی کمی سخت گیر هستم اما خدا را شکر کم کم همه با شرایط کاری من آشنا شدند. 

وی ادامه داد: در حال حاضر در نیم فصل لیگ قرار داریم و از باشگاه درخواست دوبازیکن برزیلی داشتم که یکی از این بازیکنان برزیلی متئوس دسوزا، صبح امروز جهت کارهای اولیه و عقد قرارداد با باشگاه کراپ وارد ایران شد. 

سرمربی تیم فوتسال کراپ خاطرنشان کرد: با حمایت خوب مدیران باشگاه کراپ و بازیکنان بتوانیم این تیم را به جایگاه واقعی خودش برسانیم و تمام تلاش خود را می‌کنیم که بازیکنان خوبی به تیم‌ملی بدهیم که در ادامه این تیم بتواند مثل گذشته برای کشور افتخار آفرینی کند.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا مدیران باشگاه همکاری لازم را با خودش دارند، گفت: خدا را شکر تا به امروز هر درخواستی از مدبران باشگاه و برادران نخباف داشتم، آماده کردند. این باشگاه خصوصی است و آنها به جهت عشق به ورزش و فوتسال در این راه هزینه می کنند. کادر فنی هم تمام تلاش خود را انجام می دهد که کراپ در ادامه راه به جایگاه واقعی خودش برسد. اگر سال دیگر بودم، تیم را برای قهرمانی در لیگ با حمایت مدیران این باشگاه می‌بندیم.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس سه شنبه , ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۷

خوب پس برای سال دیگه هم به وعده پول ها رو هدر میدی