کد خبر : 253802
تاریخ انتشار : جمعه 3 آذر 1402 - 21:18
-

قائم‌مقام آناصنعت: انتظار حمایت بیشتری از استان داریم/ ۳میلیارد درآمد گردشگری ورزشی ایجاد کردیم/ به قهرمانی نوجوانان ما بی‌اعتنایی شد

قائم‌مقام آناصنعت: انتظار حمایت بیشتری از استان داریم/ ۳میلیارد درآمد گردشگری ورزشی ایجاد کردیم/ به قهرمانی نوجوانان ما بی‌اعتنایی شد

قائم‌مقام باشگاه آناصنعت در گفتگویی تلویزیونی صراحتاً از انتظار این باشگاه برای حمایت از سوی مقامات استانداری سخن گفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، روزبه بروفه در گفتگوی زنده تلویزیونی در شبکه نور، اظهار کرد: باشگاه آناصنعت با توجه به داشته‌های خود در مسیر موفقی قدم برداشته و تلاش ما بر این است که دغدغه‌های موجود را بر اساس توان مجموعه آناصنعت رفع کنیم. 

 

وی ادامه داد: در آغاز فصل این موضوع را با آقای صبوری در میان گذاشتم که بودجه مشخص و محدوده شده‌ای را برای تیمداری بلندمدت در فوتسال در نظر داریم و باید با توجه به این توان مالی پیش برویم. بر این اساس، نتایجی که کسب‌شده در مقایسه با اعتبار مالی باشگاه، نتایج مثبت و موفقی بوده است. 

 

️قائم‌مقام باشگاه آناصنعت افزود: مجموعه استان جز در مورد موضوع سالن شهید حیدریان که با پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان قم اتفاق افتاد، حمایت خاصی از باشگاه ما نداشته است و این انتظار وجود دارد که به مجموعه‌ای که یک ریال از دولت درآمدی ندارد، دلگرمی بیشتری داده شود. 

 

بروفه با اشاره به میزبانی قم از چند رویداد فوتسالی در بخش پایه و بانوان گفت: طی همین میزبانی‌ها حدود ۳میلیارد تومان از طریق گردشگری ورزشی برای قم درآمد جذب شده است یعنی آناصنعت در زمینه درآمدهای استان به کمک قم آمده است اما سؤال این است که استان قم تا چه اندازه حمایت و پشتیبانی از یک مجموعه خصوصی را وظیفه خود می‌داند. 

 

️قائم‌مقام باشگاه همچنین با تمجید از تیم‌های پایه باشگاه گفت: همه رده‌های سنی آناصنعت امسال به جمع چهار تیم برتر فوتسال کشور رسیدند و از این نظر، موفق‌ترین تیم فوتسال کشور بودیم در حالی که پس از قهرمانی ما در رده سنی نوجوانان در بندرعباس، هیچ پیام تبریکی هم دریافت نکردیم. 

 

بروفه با اذعان بر این که باشگاه باید در زمینه مالی تمهیدات مشخصی برای پرداخت مطالبات موجود اتخاذ کند و شرایط فعلی پرداخت به بازیکنان و کادر، رضایت‌بخش نیست گفت: آناصنعت باید در بخش اقتصادی خود درآمد جذب کند که بخشی از این درآمد را وارد فوتسال کند و این کار در اوضاع کنونی اقتصادی کشور بسیار پیچیده است. با این حال تمام تلاش ما بر بهبود اوضاع مالی تیم بزرگسالان است و همچنین بر اصل بازیکن سازی در تیم‌های پایه نیز پایبندیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.