خروج ستاره ها از بندر
به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مسعود محمدی دروازه بان ملی پوش تیم فوتسال آذرخش بندرعباس از این تیم جدا شد. محمدی سابقه دو فصل حضور در تیم آذرخش بندرعباس را در کارنامه دارد.این دروازه بان ملی پوش در فصل جدید لیگ برتر فوتسال برای تیم فرش آرا مشهد به میدان خواهد رفت. این بازیکن ۲۷


























