منصوری:خیلی از باشگاه ها از برگزاری و یا پاداش جام حذفی ابراز بی اطلاعی کرده اند/برگزاری بازی ها با ۸ تیم قشنگ نیست/۱۰ تیم دیگر اعلام آمادگی کرده اند
به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کریم منصوری درباره برگزاری جام حذفی فوتسال با ۸ تیم، گفت: شروع این مسابقات با هشت تیم قشنگ و جالب نیست. من هم در سایتهای خبری خواندم که هشت تیم در این رقابتها حاضر می شوند. باید پیگیری کنیم که چرا تیم های کمی در این مسابقات حاضر شده اند.


























