ناظم الشریعه:شمسایی را یکبار به تیم ملی دعوت کردم/ عالیقدر شرایط روحی مناسبی نداشت/حرفهای علی کریمی را قبول ندارم/بعضی از افراد وابسته می گویند چرا نمی روم!
به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سیدمحمد ناظم الشریعه درباره اینکه آیا وحید شمسایی را دوباره با تیم ملی دعوت می کند یا خیر؟ گفت: من وحید را یکبار دعوت کردم. او دوست من است و با هم رفیق هستیم. وحید دنبال آمدن به تیم ملی نیست بلکه دنبال آماری است که برایش زحمت کشیده است.



























