رئیسی: پنج بازیکن خوب و باتجربه را از دست داده ایم/ تنها به قهرمانی آسیا فکر می کنیم
به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مجید رئیسی پیش از اعزام به مسابقات فوتسال باشگاه های آسیا گفت: شرایط خوبی داریم. پس از مسابقات جام باشگاه های جهان مصمم شدیم تا به جز قهرمانی در آسیا به موضوع دیگری فکر نکنیم. همه تیم در سلامت کامل هستند و آماده حضور در مسابقات هستند. وی افزود:


























