علاسوند:سومی در جهان کیفیت لیگ را بالا برده است/در نیم فصل لیست ورودی و خروجی نداریم/توکلی تا پایان لیگ در حفاری می ماند
به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کیاوش علاسوند در خصوص پیروزی تیمش برابر مقاومت البرز در آخرین بازی نیمفصل اول لیگ برتر، اظهار کرد: در غیاب چندین بازیکن بسیار خوبمان، یک بازی بسیار سخت با تیم مقاومت داشتیم. نتیجه دیدار هفته گذشته حریفمان نشان میداد که تیم خیلی خوبی هستند و همین نیز کار ما را


























