کد خبر : 3435
تاریخ انتشار : شنبه 5 بهمن 1392 - 16:25
-

شمسایی: حاضرم بازی ۳-صفر به سود آنها شود اما گیتی پسند در لیگ بماند/لک به جای موضوع داوری به دلیل باختهایش فکر کند

شمسایی: حاضرم بازی ۳-صفر به سود آنها شود اما گیتی پسند در لیگ بماند/لک به جای موضوع داوری به دلیل باختهایش فکر کند

پس از پیروزی دبیری مقابل گیتی پسند، تیم اصفهانی موج گسترده ای را علیه داوری این بازی راه انداخته و حتی بحث کناره گیری آنها از لیگ برتر هم مطرح شد.این شاید بهترین بهانه برای ما باشد تا پای صحبت های سرمربی دبیری تبریز بنشینیم.وحید شمسایی در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران به نکات

پس از پیروزی دبیری مقابل گیتی پسند، تیم اصفهانی موج گسترده ای را علیه داوری این بازی راه انداخته و حتی بحث کناره گیری آنها از لیگ برتر هم مطرح شد.این شاید بهترین بهانه برای ما باشد تا پای صحبت های سرمربی دبیری تبریز بنشینیم.وحید شمسایی در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران به نکات جالبی اشاره کرد.این گفتگو را حتما بخوانید:

بازی با گیتی پسند چطور بود؟

بازی سنگین و زیبایی بود که تماشاگران و مردم از تماشای آن لذت بردند.تیم حریف بازیکنان ملی پوش زیادی داشت اما بازیکنان ما هم کوه انگیزه بودند و فکر می کنم تجربه ما به آنها چربید و توانستیم یک برد شیرین را کسب کنیم.

شما بازی را خوب شروع کردید و خوب به پایان بردید اما در میانه بازی عملکردتان ضعیف بود. دلیلش چیست؟

فوتسال بازی اشتباهات است.کوچکترین اشتباه یک تیم را زمین می زند.در لحظاتی ما اشتباهاتی کردیم که حریف از آنها بهره برد. در کلاس های مربیگری می گویند شروع خوب و پایان خوب. تیم ما تا آخرین لحظه برای بازی کردن برنامه داشت. در لحظاتی که همه فکر می کردند کار ما تمام شده است ما نتیجه را عوض کردیم. فخیم سه گل برای ما زد در حالی که ۱۶ دقیقه در این بازی بیرون بود.این یعنی برنامه ریزی برای پیروزی.

با این برد باید دبیری را قهرمان لیگ دانست؟

اصلا و ابدا.ما ۸ هفته سخت داریم که کوچکترین اشتباه ما را از قهرمانی دور می کند.اگر بتوانیم در سه هفته آخر این فاصله امتیاز را حفظ کنیم قهرمانیم.

گیتی پسندی ها اعتراضات زیادی به داوری این بازی داشتند و حتی قرار است فیلم اشتباهات داوری را به کنفدراسیون فوتبال آسیا هم ارسال کنند . در این باره چه نظری دارید؟

برای تیم گیتی پسند با این همه سابقه و افتخار مطرح کردن این بحث ها زیبا نیست.داور برای ما اشتباه داشته و برای آنها هم داشته است.مگر در همین بازی ضربه من که در آستانه ورود به دروازه بود را تقی زاده با دست مانع نشد.داور باید این بازیکن را اخراج می کرد. یا اسماعیل پور بقدری خشن بود که باید زودتر اخراج می شد.به نظرم رضا لک به جای اینکه بیاید به داوری گیر بدهد به نتایج تیمش بپردازد.اینکه چرا گیتی پسند به تمامی تیم های بالای جدولی باخته و چرا در مقابل تاسیسات متوقف شده است.باخت به حفاری و میثاق هم به خاطر داوری بوده است؟منطق می گوید گیتی پسندی ها با این کار می خواهند کاری بکنند که داوری ها در بازی های آینده به ضرر ما شود.ما داوران شریفی داریم.داوران به ضرر ما هم اشتباهات زیادی انجام داده اند ولی ما در زمین ثابت کردیم که می توانیم بهترین باشیم.من جلوی تمام بازیکنان زانو می زنم و مقابل آنها تعظیم می کنم که با روح و جسمشان برای موفقیت تیم تلاش می کنند.

گیتی پسندی ها معتقدند حتی داور بازی هم در فرودگاه به اشتباهش اعتراف کرده است؟

در این باره باید نظر خود داور را پرسید اما حتی اگر اشتباه هم کرده باشد مگر به ضرر ما اشتباه نبوده است.همین آقای سهرابی که اتفاقا داور بسیاری خوبی هم هست در بازی با منصوری تیم ما را ۵ خطا کرد که شک نکنید سه خطای آن اشتباه بود و با این کار باعث شد در ثانیه های پایانی گل مساوی را بخوریم و نتوانیم برنده شویم اما من هیچگاه علیه داوری صحبت نکردم.فوتسال دنیا به سمت حرفه ای شدن پیش رفت و این مباحث منسوخ شده است.بازی تماشاگر داشت،مستقیم پخش می شد و هر اتفاقی رخ داد همه دیدند.گیتی پسندی ها این حرفها را مطرح می کنند که داوری را علیه ما بشورانند.

به عنوان بازیکن سابق گیتی پسند در مورد بحث کناره گیری آنها از فوتسال چه نظری دارید؟

گیتی پسند باشگاهی بزرگ و با اعتبار و افتخار است.این تیم بازهم در جمع ۱۰ تیم باشگاهی برتر دنیا قرار گرفته است.قطعا خیر و صلاح این باشگاه را مالک و مدیران آن می دانند اما من ناراحتم اگرگیتی پسندی وجود نداشته باشد.این را از ته دلم و با تمام وجود می گویم که اگر این تصمیم به خاطر باخت به ما بوده است حاضریم بازی ۳برصفر به سود آنها شده و سه امتیاز مال آنها باشد اما در تصمیمشان تجدید نظر کنند و در فوتسال بمانند.من دوست ندارم با یک باخت این اتفاق بد برای یک تیم بزرگ بیفتد و از آقای جنتی خواهش می کنم که در تصمیمشان تجدیدنظر کنند.

بحث را عوض کنیم.گویا خسوس نتوانست بلیت تهیه کند و به تبریز بیاید.در این باره چه نظری دارید؟

این هم از آن دلایل عجیبی است که اصلا صحت ندارد.من این را بگویم که اگر هر کاری از دستم برنیاید در تبریز بلیت راحت می توانم بگیرم.من اصلا برای مربیگری به اینجا نیامدم بلکه برای تهیه بلیت آمدم.شما الان بگویید بلیت برای شب می خواهید من حتما اوکی می کنم ومن یکی از سهامداران هواپیمایی آتا هستم و نمی توانم بپذیرم که خسوس نتوانسته بلیتی تهیه کند.من حتی حاضر بودم برای خسوس چارتر بگیرم تا او به تبریز بیاید.اما خودش نخواست.خسوس نخواست بازیکنان ما راببیند چون تحت فشار قرار می گرفت که از دبیری بازیکن بیشتری دعوت کند و نمی توانست.

اما شما هم استقبال خوبی از آمدن او نکرده بودید و گفته بودید خنده تان می گرد که خسوس بازی دبیری را ببیند؟

هنوز هم همین اعتقاد را دارم.او بعد از ۱۵ هفته چه چیز را می خواست ببیند؟ او می خواست بازیکنان گیتی پسند راببیند نه دبیری را.او نمی توانست ببیند که ملی پوشانش جلوی بازیکنان کم نام و نشان دبیری کم می آورند.

و سوال آخر در مورد اضافه شدن هاشم زاده به کادر فنی گیتی پسند؟

هاشم زاده دوست صمیمی و قدیمی من است. در ماجرای توهینی که خسوس به او کرد تنها کسی که پایش ایستاد من بودم.من به خاطر اعتبار فوتسال ایران از برخوردی که با او شد ناراحت شدم و حالا هم به او می گویم که راهش را اشتباه می رود.محمد جان تو دوست خوب من هستی اما از همین تریبون به تو می گویم که راهت را اشتباه می روی.تو الان در تیم ملی نماینده همه باشگاه ها هستی نه یک تیم.این کار وجهه خوبی ندارد و سعی کن گامهایت را بهتر برداری.شنیدم مربی تیم گیتی پسند یعنی کریمی هم قرار است به تیم امید برود.من واقعا نمی فهمم این یعنی چه و چرا افتخاری در این باره تصمیمی نمی گیرد.مگر تیم ملی متعلق به یک باشگاه است؟

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ارش شنبه , ۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۹:۲۴

اقا وحید راست میگه این لک در حد گیتی نبود با دستهای پشت پرده مربی شد بهتر بگم محمد کشاورز زیراب علی افضل رو زد و لک رو اورد ما اصفهانی ها گیتی رو یه تیم اصفهانی نمیدونیم

علی شنبه , ۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۱:۴۳

دوست عزیز علی افضل رو لابد کشاورز از ماهان هم بیرون کرد.!؟؟! بعدش نمیدونم چرا هیچ جا نمیخوانش…تو اصفهانی نیستی که میگی گیتی اصفهانی نیست. واقعا خجالت اوره.

یوسف شنبه , ۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۲:۰۵

سلطان فوتسال آسیایی آقا وحید

Niloo یکشنبه , ۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۴:۴۹

ببینید بچه ها وحید شمسایی رو با این حرفا نمیتونید کوچیک کنید
برید دنبال تیم شهرتون که ضعیف شده
شمسایی یکی از پاک ترین و مرد ترین آدم های دنیاست

elnaz دوشنبه , ۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۰

جناب شمسایی با تمام احترامی که برای شما و زحماتی که برای فوتسال کشورمان کشیده اید این حرفتون که ” اسماعیل پور بقدری خشن بود که باید زودتر اخراج می شد” نشون میده که حرفای شما اندکی مقرضانه و غیر حرفه ای است چرا که بازی را تمام ما دیده ایم و فیلم اشتباهات داوری که باشگاه گیتی پسند در سایت خود قرارداده است هم دیده ایم و هیچ بازیکنی به دلیل خشن بودن از بازی اخراج نمی شود.دال بر اینکه داور بازی نیز به اشتباه بودن قضاوت خود و اخراج احمداسماعیلپور اذعان داشته است