کد خبر : 5848
تاریخ انتشار : پنجشنبه 18 اردیبهشت 1393 - 20:27
-

خسوس: فکر نمی کردم فینالیست شویم!

خسوس: فکر نمی کردم فینالیست شویم!
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران دیدار پایانی برابر ژاپن را یک بازی روانی و ذهنی دانست.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، خسوس کاندلاس پس از پیروزی قاطعانه ۱۰ بر صفر برابر ازبکستان که بهترین پیروزی تاریخ تیم ملی ایران برابر این تیم بود گفت: خوشبختانه توانستیم به چند گل زودهنگام دست پیدا کنیم و همین مساله باعث شد که کاملا با آرامش بازی را اداره کنیم. تلاش زیادی انجام دادیم تا بتوانیم به همان شکلی که برای این دیدار خودمان را آماده کرده بودیم، بازی کنیم.

 

خسوس در ادامه در اظهاراتی عجیب گفت: ایران بازی هایش را به راحتی نمی برد. پیش از آغاز رقابت ها انتظارش را نداشتم که تیمم به فینال برسد چرا که با توجه به برنامه مسابقات فکر می کردم که در این مرحله با ژاپن روبرو شویم.

 

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران که باید شاگردانش را برای یازدهمین عنوان قهرمانی قاره کهن آماده کند، درباره سبک بازی تیم نیز عنوان کرد: هدف من این نیست که تیمم فقط گل بزند، بلکه هدف ما این است که یک تیم کامل باشیم. اگر در فوتسال این حس تیمی شکل بگیرد، گلها یکی پس از دیگری از راه می رسند.

 

خسوس درباره دیدار پایانی نیز گفت: ژاپن در دوره قبلی رقابت ها به مقام قهرمانی رسیده و برای دفاع از عنوان قهرمانی از آمادگی ذهنی بالایی برخوردار است. به همین دلیل به نظر من این بازی قبل از این که تاکتیکی و فنی باشد یک دیدار روانی است.

 

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 33 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

مصطفی پنجشنبه , ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۴

اینم یک کپی برداری دیگه بدون ذکر منبع

نیما عشق فوتسال جمعه , ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۸

داش گلم اینا رو همه از وب سایت afc ورداشتن و ترجمه کردن

نام ... پنجشنبه , ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۴

زیاد دلتو خوش نکن اقای خسوس – بازیکن هایی که انتخاب کردب رو دیدیم – یکی از یکی بدتر- ایران اینقدر قویه که حتی اگه یه تیم محلی یا از یک استان بفرستی جزو سه تیم اول میشه

R پنجشنبه , ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۶

کاش قهرمان بشه و روی شما و امثال شما که چشم دیدن پیشرفت و کسب تجربه جوون هارو ندارید…بهله

نام ... جمعه , ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۹:۰۶

به یاری خدا قهرمان می شن سر فراز باشید

نام جمعه , ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۹:۰۷

اره واقعاً ان شالله قهرمان میشن تا چشم حسود کور شه ،لابد بازیکنهایی که ٢ سال پیش صانعی برده بود خوب بودن تو رو خدا یه کم وجدان داشته باشید بچهها همه عالی کار. کردن

فوتساااالی جمعه , ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۹:۲۴

بابا اینآقا فکر کرده تیم مالدیو و تحویل گرفته!!!!!!!!!!!!!
جوری حرف میزنه انگار فوتسال ارمغان ایشون از اسپانیا برای ما هست
وقتی مربی های ایرانی عناوین بهترین ها رو کسب میکردن این آقا تو رنکینگ هم نبود الان با این مصاحبه هاش رو اعصاب آدم راه میره.
یکی به این آقا بگه ما همیشه تو آسیا قهرمان بودیم

در ضمن واقعا این تیم اگه وفائی و طیبی رو نداشت همین تیم ها رو هم با ۲ یا ۳ تا گل میبرد
این و باید به خسوس فهموند که تو ایران همه فوتسال و میفهمن و همه دارن میبینن که ما یک دونه گل هم با کار تیمی نزدیم و همش کار انفرادی بوده و این مقابل تیم های حرفه ای به هیچ وجه جواب نمیده

محسن جمعه , ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۵

یعنی تیم ملی اینقدر ضعیفه که خسوس میگه فکر نمیکردم به فینال برسیم.توهین از این بالاتر.

کاوه آهنگر جمعه , ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۸

اغلب شما آقایون مثل اغلب ایرانی ها سرشار از باد و غرور کاذب و از خود راضی هستین .فکر کردین همه دنیا مونده تا ما بریم و ببریمش خودخواهی و تکبر همواره توی صحبتهای امثالی مثل شماها داد میزنه همینه که ۲۰۰ ساله از همه ی دنیا عقب افتادیم و دلمونو به استعداد های فصلی خوش کردیم و وقتی از یک اقیانوس علم به قطره ای میرسیم فک میکنیم دنیا زیر پامونه

محسن جمعه , ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۱

انگار خود درگیری داری عمو.کی از غرور و تکبر حرف زد.! اول بفهم بعد نظر بده.من میگم تیم ملی اونقدر ضعیف نشده که خسوس میگه “فکر نمیکردم فینالیست بشیم”تو این سالها دیدی از ژاپن ببازیم!!!گر چه من هم قبول دارم تیم خوبیه ولی همیشه جلوی ایران تدافعی بازی میکنه

آرتان جمعه , ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۳

منم اولش با خسوس و این بازیکنانی که دارن تو بازیهای آسیایی می ترکونن مخالف بودم ولی خودتون قضاوت کنید، این تیم بهترین تیم سالهای اخیر ما نیست؟
قبلا فوتسال ما به شمسایی متکی بود و حالا به همه تیم متکی شده و این موفقیت بزرگیه برامون.
تو همه بازیهای این دوره همه بازیکنان تیم بازی کردند و به جز دو بازیکن همه بازیکنان عملکرد مثبتی و قابل قبولی داشتند.

فوتساالی جمعه , ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۹

موافق نیستم
حسین طیبی و وفائی رو از این تیم بگیر ببین چقدر مشکل پیدا میکنه

قول میدم مقابل تیم هایی مثل اسپانیا و ایتالیا همین دو نفرم نمیتوتنن به تیم کمک کنن چون تو فوتسال دنیا تیم به نفر متکی نیست

آرتان جمعه , ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۳

اید قدر بزرگان و ستارگان فوتسال خود را بدانیم و بهشون احترام بذاریم ولی اینم باید قبول کنیم که یه روزی باید جوانترها جای اونارو پر کنن.
خسوس نشان داد که مربی کاربلدیه و با ترکیبی از جوانان و باتجربه ها تو این مسابقات نتیجه عالی و خوبی گرفت،
همه بازیکنان این تیم مون به جز چندبازیکن که بنظر من انتخابشون برای تیم ملی اشتباه بو و بی فایدهد بقیه، خوبن،

آرتان جمعه , ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۳

انتخاب حسن زاده و طاهری به عنوان بازیکنان باتجربه برای تیم بسیار مفید بود و همچنین خط زدن شمسایی و کشاورز و … کار کاملا منطقی و درست بود.
اونا دیگه باید جای خود را به جوان ها میدادند، و کشاورز بهترین تصمیم رو گرفت و جای خود را به جوانترها داد.
احسنت به این بازیکن و ستاره تیم ملی.

آرتان جمعه , ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۴

اگه دقت کرده باشید بنای کار این تیم حاضر در مسابقات، پاسکاری و کار تیمی است، کاری که الآن تیمهای بزرگ فوتسال همچون برزیل و اسپانیا و ایتالیا و روسیه می کنند، و متکی به یک بازیکن نیستند، درحالیکه تیمهای سالهای قبل ما متکی به چند ستاره(همچون شمسایی، کشاورز، اصغرزاده، طاهری و حسن زاده) بود و قتی این بازیکنان از زمین خارج می شدند، ترکیب دوم ما اصلا عملکرد خوبی تو زمین نداشت!
درحالیکه الآن خسوس از همه ۱۴ بازیکن استفاده میکنه و اکثر بازیکنان تیم جواب مثبتی میدن، و در کل عملکرد تیم بسیار خوب شده.

آرتان جمعه , ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۵

در این دوره از مسابقات همه تیم عالی بودن، ولی بنظر من حسین طیبی و حسن زاده بهترین های ما و مسابقات هستند.
در ضمن تا یادم نرفته بگم که صمیمی بهترین جایگزین برای نظزی بود و عملکرد بهتری هم نسبت به نظری داشته و بهتر از نظری کار کرد.
البته شکی نیست که نظری هنوزم ستاره است و همچون گذشته در تیم روسی اش در روزهای اوج خودش هست و همچون ستاره می درخشد و لی بنظر من صمیمی جوان بهترین گزینه برای نظری باتجربه بود،
نظری بهترین دروازبان تاریخ فوتسال ما تا به امروز هست، ولی تو کشور جوان هایی داریم که بتونن جای نظری رو تو تیم ملی پر کنن.
صمیمی یکی از این دروازبان های غیور کشورمان است.

آرتان جمعه , ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۵

آسیا قابل مقایسه با فوتسال ما نیست، به قول آقای خیابانی گزارشگر خوب فوتبال، اگه ما با سه تیم در آسیا شرکت کنیم هم جایگاه های اول تا سوم مال ما میشه!
باید منتظر بمانیم و ببنیم آیا خسوس میتونهدر مقابل تیمهای بزرگ دنیا هم نتیجه بگیره یا …… ؟!
من که امید زیادی دارم و انشا ا…. روزی برسه که بتونیم تیمهای اسپانیا و برزیل را هم شکست بدیم.

آرتان جمعه , ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۵

این نتایج در مسلبقات آسیایی سیلی محکمی بود به کسانی که زود قضاوت کردند و تیم را به حاشیه بردن!
الآن باید به اشتباه خودشون پی ببرن و ازین به بعد با احساسات قضاوت نکنن!

آرتان جمعه , ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۵

اینم بگم ما مربی های خوبی در کشور داریم، همچون حسین شمس که من خیلی دوستش دارم ونتایج بسیار خوبی با تیم ملی در مسابقات آسیایی و جهانی گرفته.
بنظر من الآن هم میتونه تیم ملی را در عرصه های جهانی موفق کنه ولی متاسفانه بعضی از مسئولان با وی کنار نمیان و دوست دارن با کسانی کار کنن که “بله گو” باشن!!!
به هر حال هدف نتیجه گرفتن تیم ملی هست که الآن هم این مهم تحقق پیدا کرده.
ولی بنظر من به جز آقای شمس هیچ مربی دیگه ایرانی، به درد تیم ملی نمی خوره!
تیم ملی ما الآن به مربی های سطح اول و درجه یک دنیا نیاز داره تا با فوتسال و علم فوتسال دنیا بیشتر وفق پیدا کنه.

آرتان جمعه , ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۹

بنظر من انتخاب ۱۰ بازیکن تیم درست و صحیح بود ولی ۴ بازیکن اصلا خوب نبودند! همچون بهادری که اصلا به درد تیم نمی خوره و تو لیگ بازیکنان خیلی بهتر از این ۴ تا بازیکن بودند که می تونستند بیان.

نام ... شنبه , ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۷

سلام دوست عزیز. درسته که بهادری توی این دوره مسابقات زیاد خوب نبود ولی شما اگه فوتسالی باشی متوجه میشی که بهادری شرایط بازی رو دو هفته اس دوباره به دست آورده. ضمنا سبک بازی بهادری به نوعی هست که زمانی که تیم عقبه و فشار رو دروازه حریفه میتونه بخاطر شم بالایه حجومیش کارساز باشه. و راحت میتونه باشوت هاش زمانی که تیم حریف عقب کشیده گل زنی کنه. اگه شما پیگیر مسابقات گرندپریکس بوده باشی و اخبار بازی های رو دنبال کرده لودی هیچوقت این حرفو نمیزدی. امسال سطح بهادری روما هوادار های فرش آرا خوب دیدیم. زمانی که بهادری بود تیم کلا سبک و شکل بازیش فرق میکرد. همونجور که با گل ها و پاس گل های بهادری تیم دبیری قهرمان لیگ رو متوقف کردن. این جوان های با اخلاق سرمایه های کشور ما هستند درست نیست انقدر زود علیه شون موضع گرفته بشه. ضمن اینکه بزرگترین مشکل ورزش ما اینه که ماشالله کارشناس زیاد داره و همه راحت در مورد هر کس دلشون بخواد نظر میدن. موفق باشید. یا علی

نیما عشق فوتسال جمعه , ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۰

خسوس روانشناس خوبیه.با این حرفاش خواسته فشار روانی روی ژاپنی ها ایجاد کنه.خودش گفته بود قبل مسابقات ایران صد در صد قهرمان میشه اگه نشد من از مربی گری ایران کنار میکشم

آرتان جمعه , ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۱

بچه ها بنظرتون ژاپن رو چند چند میزنیم؟

آرتان جمعه , ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۲

من که فکر میکنم م م م م م م م م م م م م م م . . . . . . .
۶ – ۲ بزنیم.
یعنی با ۴ یا ۵ گل اختلاف.

R جمعه , ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۴

آرتان دلت خیلی پر بوده ها….خخخ…انشاا… که میبریمو قهرمان میشیم

احمد جمعه , ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۱

به نظرم خسوس خودش کاملا آگاه هست که سطح فوتسال ایران بالاتر از آسیا است و این از حرفه گری اش هست که داره این حرف رو میزنه تا اصلاحا هم یک هندونه ای زیر بغل ژاپنی ها گذاشته باشه و هم عرور ۱۰-۰ رو از تیم دور کنه.
خسوس داداش من نیست ولی سبک بازی بچه های توی دو سال کاملا عوض شده ، قبلا متکی به سیستم دفاعی بودیم و همواره مقابل تیم های ضعیف تر از خودمون مشکل گلزنی داشتیم همون شد که مقابل کلمبیا ۴۰ دقیقه توپ دست ما بود یک گل هم نتونستیم بزنیم!
در سیستم جدید خسوس به شدت بازیکن ها از جلو پرس می کنند که این به خاطر جوانی تیم ما به راحتی باعث میشه تیم هایی که از نظر فردی مشکل دارند و نمی تونند یک به یک ها رو رد کنند کاملا با تیم ایران به مشکل بر بخورن.
نویسنده های این سایت خودشون استاد هستن ولی به نظرم اگر یک تحلیلی در مورد چینش بازیکنهای گروه اول و دوم تیم ملی که مقابل حریف ها بازی می کنند ، به نظرم باید به ذکاوت خسوس تبریک گفت که از پتانسیل بالای فوتسال کشور فقط استفاده بهیینه داره می کنه که البته این هم هنری است.

R جمعه , ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۰

آفرین به شما که یکی پیدا شد بالاخره منطقی باشه….

سعید جمعه , ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۳

اآقایون شمس وشمسایی کجان
تاچششون درآد
که خسوس رومسخره می کردن
تیمای آسیایی شدن زنگ تفریح
هیچوقت انقدقوی نبودیم

نام ... جمعه , ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۵

سعید جان با نظرت موافقم انشالا قهرمان بشن در ضمن اینو بگم که سپهر محمدی هم دروازه بان لایق وشایسته ای هست وبا صمیمی تو ی سطح میباشند

armin شنبه , ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۶

آقای آرتان شماکه از فوتسال هیچی نمیفهمی لطفا نظرنده.اول برو اطلاعات کسب کن بعد بیا تو سایت.قدرت بهادری تو آخرین بازی لیگ مصدومشد..وگرنه تو بازی های پارسال داخل سالن آسیا و تورنمت چین بهادری بود که با شوت هاش و گل های قشنگش درخشید

عشق فوتسال شنبه , ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۲

آقای آرتان عزیز اینجور که مشخصه شما داش قدرت آرپی جی زن رو نمیشناسیش اینجا تو مشهد همه عاشقشن بازیکنی که بعد از دو ماه مصدومیت با یک جلسه تمرین میاد و تو لیست نهایی قرار میگیره یعنی خسوس اسپانیایی به قدرت پاش ایمان داره در ضمن قدرت رو بردن که اگه کار ایران گره خورد از قدرت شوت زنیش استفاده کنن و جالب اینکه با تعداد دقایق کمی که بازی کرد به خاطر مصدومیتش تا الان یه تیر زده و سه تا پاس گل داده

armin شنبه , ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۳

ااین قدرت بهادری که تو بازی های سخت گرندپریکس در مقابل روسیه و پاراگوئه وبرزیل گل زنی کرد.همینطور تو بازی های دوستانه با روسیه..بهتر بازیکن زمین شد… بهتر کارنامه قدرت رو بررسی کنی بعد نظربدی به درد تیم میخوره یا نه؟؟ آقای کارشناس تیم ملی فوتسال

هواداران فرش آرا شنبه , ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۵

قدرت بهادری با حرف بزرگ نشده که بخواد با حرف کوچک بشه.
قدرت جاش تو قلب تک تک مردم مشهد هست و خاک کف پاش رو سرمه چشم هامون میکنیم.
قدزت بود که به خاطر مردم شهرش موند و قید پول رو زد و تو اوجه دوران بازیگریش ۲ ساله که داره برا مردم شهرش و اسم مشهد زحمت میکشه. آقای آرتان حواست به حرف زدنت باشه لطفا