کد خبر : 10217
تاریخ انتشار : شنبه 12 مهر 1393 - 12:38
دسته‌بندی نشده
-

قضایی: فکر نمی کردم با این اختلاف دبیری را ببریم!

قضایی: فکر نمی کردم با این اختلاف دبیری را ببریم!
سرمربی پایاسازه گفت: ما برای امتیاز پا به زمین مسابقه گذاشتیم ولی فکر نمی کردم این نتیجه رقم بخورد و بتوانیم با اختلاف گل دبیری را شکست بدهیم .

حسین قضایی در مورد پیروزی تیمش در برابر دبیری تبریز به خبرنگار پایگاه خبری فوتسال در تبریز گفت:هردو تیم برای ارایه یک فوتسال زیبا پا به میدان گذاشته بودند.بازی کردن برابر دبیری که یک تیم آسیایی و افتخار آذربایجان است کارسختی است.

قضایی در مورد اینکه آیا فکر می کرد با این نتیجه به پیروزی برسد گفت:در مصاحبه قبل از بازی هم گفتم که ما برای امتیاز پا به زمین مسابقه می گذازیم ولی فکر نمی کردم این نتیجه رقم بخورد و بتوانیم با اختلاف  گل دبیری را شکست بدهیم .

وی همچنین در مورد حاشیه های بازی گفت:تماشاگران دبیری بخاطر باخت ناراحت بودند و این نیز طبیعی بود.فوتبال و فوتسال یک بازی غیرقابل پیش بینی است و هر اتفاقی می تواند در آن رخ دهد مطمئناً در ادامه کار دبیری جزء مدعیان اصلی قهرمانی خواهد بود.

وی همچنین در مورد تهدید یکی از تماشاگران نیز گفت: با توجه به اینکه آن شخص مرا میشناخت اسم من را صدا کرد و قصدش یکی از بازیکنان تیمم بود و از من اجازه می خواست که بعدا خودش زنگ زد و بخاطر حرف هایش عذرخواهی کرد.

قضایی افزود:بعد از حضور در رختکن اولین حرفی که به بازیکنانم زدم گفتم که از این برد مغرور نشوید.از فردا دقت و فشار تمرینات را بیشتر خواهیم کرد و سعی خواهم کرد این برد را فراموش کنیم تا خدای نکرده تبدیل به سم نشود.

سرمربی پایاسازه افزود: تیم ما هم یک تیم جوان است ونیاز به فرصت دارد.این حرف را الان که برده ایم می گویم تا در موقع شکست نگویند دنبال بهانه تراشی هستیم. تیم ما به این برد نیاز داشت تا بازیکنان به خودباوری برسند.در اینجا از همه بازیکنانم و مجید زارعی و احد زارعی تشکر می کنم که در این مدت فشار مضاعفی را متحمل شدند.و این برد را به هواداران پایاسازه تقدیم می کنم.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.