کد خبر : 15514
تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 آذر 1393 - 12:23
-

درخواست باشگاه شهرداری ساوه از هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال بی‌نتیجه ماند

درخواست باشگاه شهرداری ساوه از هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال بی‌نتیجه ماند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،جلسه هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال از صبح امروز در دفتر افتخاری تشکیل شد.در این جلسه علاوه بر رئیس کمیته فوتسال؛ منصوری، نجاریان، غفاری و جابری (دبیر سازمان لیگ) حضور داشتند که علی طاهری مدیرعامل گیتی‌پسند غیبت داشت. بررسی آیین‌نامه و قوانین در دستور این جلسه قرار داشت اما تصمیم‌گیری

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،جلسه هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال از صبح امروز در دفتر افتخاری تشکیل شد.در این جلسه علاوه بر رئیس کمیته فوتسال؛ منصوری، نجاریان، غفاری و جابری (دبیر سازمان لیگ) حضور داشتند که علی طاهری مدیرعامل گیتی‌پسند غیبت داشت.

بررسی آیین‌نامه و قوانین در دستور این جلسه قرار داشت اما تصمیم‌گیری نهایی به چند روز آینده موکول شد.پیش از این باشگاه شهرداری ساوه درخواست داده بود که سازمان لیگ با شرایط جدید به این باشگاه اجازه دهد که بازیکنانی را در نیم فصل به لیست تیمش اضافه کند.

در این باره کریم منصوری عضو هیات رئیسه و مدیرعامل منصوری گفت: «طبق آیین‌نامه هر سال به باشگاه‌ها اجازه داده می‌شود که چهار بازیکن لیگ برتری بگیرند. باشگاه شهرداری از این چهار سهمیه خود استفاده کرده و حالا ادعا می‌کند که پنج بازیکن تیمش به دلیل اعتصاب رفته‌اند و شرایط ویژه‌ای برای‌شان ایجاد شده، ما هم گفتیم بررسی کنیم که اینها چه کسانی هستند و دیدیم که طبق قانون شامل حال‌شان نمی‌شود. ضمن اینکه بازیکنی سهمیه لیگ برتری حساب نمی‌شود که طبق قانون فصل قبل مثلا سه بازی کرده باشد نه در فصل جاری. آنها می‌خواستند ما برای‌شان استثنا قائل شویم که از این بحران خارج شوند که اگر این کار را انجام دهیم بعدا سایر باشگاه‌ها هم می‌خواهند این کار را انجام دهند. به هر شکل از باشگاه شهرداری ساوه خواستیم که درخواست کتبی‌شان را بدهند تا سازمان لیگ هم نظرش را به صورت مکتوب اعلام کند.»

از دیگر نکاتی که در جلسه امروز مورد بحث و بررسی اعضا قرار گرفت درخواست برخی شهرها از جمله مشهد، ارومیه، یاسوج و سیستان برای سهمیه لیگ دو بود.

منبع:فارس

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... چهارشنبه , ۱۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۹

بفرما
هرجا پای تخلفی ‘ غیبتی’کار خلاف عرفی’ چیزی باشه یا اسم آقای طاهری وسط میاد یا باشگاه گیتی پسند!
شاید هم ترسیده اند صحبت از بدهی باشگاهشان به طرفهای قراردادشان حتی از سالهای قبل وسط بیاد و چون جوابی ندارند نیامدند!!

نام ... پنجشنبه , ۲۰ آذر ۱۳۹۳ - ۸:۳۹

اقای نجاریان ومنصوری انشالله در ساوه منتظرتان هستیم