کد خبر : 15576
تاریخ انتشار : جمعه 21 آذر 1393 - 13:53
-

طاهری: بازیکنان و کشاورز مرخصی گرفته بودند!

طاهری: بازیکنان و کشاورز مرخصی گرفته بودند!
مدیرعامل باشگاه گیتی‌پسند اصفهان گفت: بازیکنانی که در تمرین روز گذشته حضور نداشتند، مرخصی گرفته و هماهنگ بودند، کشاورز هم مشکل شخصی داشت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی طاهری در مورد تشکیل اولین تمرین این تیم برای شرکت در نیم فصل دوم لیگ برتر تنها با حضور سه بازیکن گفت: برای محمد کشاورز مشکل شخصی پیش آمده بود و به همین دلیل از من مرخصی گرفت. علی عابدین مادرش بیمار است، علی آذرپرور و محمد طاهری هم مصدومند و زیر نظر پزشک مشغول مداوا هستند و تا شنبه نمی‌توانند تمرین کنند.

وی ادامه داد: فرشاد شارقی به دلیل سرماخوردگی تمرین نکرد، سعید تقی‌زاده، احمد اسماعیل‌پور، مهدی جاوید و افشین کاظمی نیز روزهای پنجشنبه و جمعه را هم مرخصی گرفته‌اند و به همین دلیل در تمرین ما تنها سه بازیکن حضور داشتند.

مدیرعامل گیتی‌پسند در مورد اینکه با توجه به استعفای کشاورز، چه زمانی وضعیت کادر مربیگری این تیم در نیم فصل دوم مشخص خواهد شد، اظهار داشت: ظرف چند روز آینده در این مورد تصمیم‌گیری می‌شود.

طاهری در خصوص مشکلات مالی باشگاه نیز یادآور شد: با توجه به اینکه همه باشگاه‌ها مشکلات مالی دارند، ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم. ان‌شاءالله که حل می‌شود، ما برای برطرف کردن آن تلاش می‌کنیم.

منبع:فارس

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 8 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۸
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... جمعه , ۲۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۴

واقعا که چقدر تابلو دروغ میگید
سعید تقی زاده درخواست رضایت نامه کرده و بخاطر همین تمرین نیومد
بقیه بازیکنها هم بخاطر پول نیومدن

کرج جمعه , ۲۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۶

علی عابدین مادرش M.s داره ما کرجیا اینو میدونیم بنده خدا خیلی مشکل داره تو خدمتشم که مقاومت بود مادرش بیمارستان بود ایشالا که خدا شفاش بده آقای طاهری کمکش کنید . علی عابدین پسره دوست داشتنیه از نظر فنی هم خدایی خوبه.

اصفهان جمعه , ۲۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۳

ای که اگه این زبون رو نداشتی که بهت نمیگفتن طاهری….

نام ... جمعه , ۲۱ آذر ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۵

ولی آنهایی که مسائل را میدانند نظرشان و دلایلشان اصلا با آقای طاهری یکی نیست!
ضمنا همانگونه که وقتی بقیه گفتند گیتی مشکل مالی داره شما ناراحت شدید حالا هم اینکه بقیه مشکل مالی دارند به شما ربطی ندارد و شما بدهی جاری و قبلی خود را پرداخت کنید و کمی از سرمایه گذاری پولهای مردم و طرف قراردادهای خود را در پروژه های شخصی خود و دوستانتان دست بردارید
ضمنا اگه بقیه بخواهند مثلا خودشان را در چاه بیندازند حتما شما هم از این شرایط مستثنی نیستید و خود را در چاه بیاندازید?!!!!!

حصارک. شنبه , ۲۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱:۳۷

علی عابدین عشقه کرجیاست داش علی خدا ایشالا مادرو شفا بده دوست داریم .

نام ... شنبه , ۲۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱:۴۳

آقای طاهری اگه واقعا به فکر بچه هایی شما که میدونی علی عابدین مادرش M.s داره الانم وضعشون بهم ریخته است نه کمکش میکنی نه پول میدید سعید تقی زاده هم که اجاره خونشو نمیدید ، احمد اسماعیل پور هم که از پارسال طلب داره بدبختا چه گناهی دارن باز صد رحمت به داعشیا.

نام ... شنبه , ۲۲ آذر ۱۳۹۳ - ۲:۰۱

شما اگه خیلی هنر دارید برید شهر خودتون بازی کنید
هر کدومتون به بهانه ای آمده اید و قرارداد بسته‌اند و طلب پول دارید و آقای طاهری هم که همیشه دایه مهربانتر از مادر میشه و به بهانه مختلف پول بقیه را بخصوص اگه کسی حرف نزنه و اصطلاحا بندال نشه را نمیده و پول را میده به آنهایی که نه نه من غریبم درمیارن
اصلا همه شما درست میگویید و همه شما مریض هستید یا مریض دارید ولی خیلی از مردم اصفهان هم گرفتاری و مریضی دارند و نمیتوانند پول خودشان را از گیتی بگیرند
یعنی توی این شهر هیچ کس هیچ گرفتاری نداره و هیچ مریضی هم نیست?
چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است

نام ... شنبه , ۲۲ آذر ۱۳۹۳ - ۲:۱۰

آقای طاهری
بارها بهت ثابت شده همین کسانی که دم از احتیاج میزنند و هر جور شده بهشون پول دادی بعد چقدر بهت نارو زدند
اصلا با این رفتارهای شما از هرچی گذشت و همنوع دوستی است سیر شدیم
وقتی پول میرسه که شما بین همه تقسیم نمیکنی بنابراین دیگه حاضر نیستیم حقمان را بعد از مدتها بازهم شما بدهی به شخص دیگه ای
بدهی قبلیها را صاف کن بعد هرکاری دوست داری بکن