کد خبر : 25630
تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 اسفند 1393 - 13:10
-

مرتضایی:از لحاظ امتیازی نتیجه بهتری نسبت به سال گذشته کسب کرده‌ایم

مرتضایی:از لحاظ امتیازی نتیجه بهتری نسبت به سال گذشته کسب کرده‌ایم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سرپرست تیم فوتسال فرش‌آرا گفت: نیم فصل دوم اتفاقاتی که از قبل پیش‌بینی می‌کردیم برایمان دردسرساز شد. علی مرتضایی در خصوص عملکرد این فصل باشگاه فرش آرا عنوان کرد: در نیم فصل اول تیم فوتسال فرش‌آرا با توجه به سابقه‌ای که در لیگ برتر داشت و کادر فنی خوب

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سرپرست تیم فوتسال فرش‌آرا گفت: نیم فصل دوم اتفاقاتی که از قبل پیش‌بینی می‌کردیم برایمان دردسرساز شد.

علی مرتضایی در خصوص عملکرد این فصل باشگاه فرش آرا عنوان کرد: در نیم فصل اول تیم فوتسال فرش‌آرا با توجه به سابقه‌ای که در لیگ برتر داشت و کادر فنی خوب و منسجمی که تشکیل داده بودند، ‌هدف داشتیم که بتوانیم از سال گذشته نتیجه بهتری کسب کنیم و این انتظار هم داشتیم که بتوانیم نتایج نیم فصل اول را جبران کنیم.

وی ادامه داد: متاسفانه در شروع نیم فصل اتفاقاتی که از قبل پیش‌بینی می‌کردیم گریبان‌گیرمان شد و نتوانستیم نتایج خوب نیم فصل اول را تکرار کنیم.

مرتضایی خاطرنشان کرد: با توجه به این که بازیکنان جوان و با تجربه در کنار هم بازی می‌کردند انتظار داشتیم نتایج خوبی بگیریم، ولی مهمترین مسئله که برایمان دردسرساز شد پخش زنده مسابقات فرش‌آرا بود، که تیم‌های حریف از لحاظ آنالیز کار راحتی داشته باشند و دست‌مان برای تیم‌های حریف رو شده بود.

سرپرست تیم فرش‌آرا تصریح کرد: تا هفته ۲۰ نتایج خوبی کسب کرده بودیم ولی رفته رفته مصدومیت بازیکنان و قضاوت ضعیف داوران دست به دست هم داد تا نتوانیم نتایج مورد نظر که باشگاه انتظار داشت را کسب کنیم.

وی با انتظار از عملکرد داوران از هفته ۲۰ و تاثیرگذاری مثبت در نتیجه بازی‌ها گفت: داوری‌ها در این چند هفته آخر خیلی به ضررمان تمام شد، ولی با تمام این سختی‌ها اعتقاد دارم که از لحاظ امتیازی نتیجه بهتری نسبت به سال گذشته کسب کرده‌ایم چون در سال گذشته تیم‌ها با ۱۷ امتیاز سقوط کردند ولی در این فصل با ۲۴ امتیاز به لیگ دسته یک سقوط کردند.

وی با اشاره به ارسال فیلم دیدارها و قبول فدراسیون درخصوص اشتباه داوران در این دیدارها گفت: شاید بهتر بود که از ابتدای فصل با هر ناداوری و یا اشتباهی که رخ می‌داد فیلم بازی را به فدراسیون و کمیته فوتسال می‌رساندیم. در بازی‌های پایانی که این کار را انجام دادیم از طرف کمیته فوتسال نامه‌هایی برای ما ارسال شد که حاوی دلجویی از مجموعه فرش‌آرا بود. همین موضوع که دقت بیشتری روی قضاوت بازی‌هایمان شد برایمان خوب بود که امیدواریم در فصل آینده داوران با دقت کامل به قضاوت بپردازند.

مرتضایی خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم برای رده‌های بالایی جدول بجنگیم همان طور که بازیکنان و کادر فنی خوبی در اختیار داریم باید وارد مسائل این چنینی بشویم تا بتوانیم به جایگاه خوبی در جدول کسب کنیم.

وی ادامه داد: ولی اگر بخواهیم به همین صورت در لیگ حضور داشته باشیم و متضرر می‌شویم قطعا فقط در بعد تبلیغات کار می‌کنیم تا در کنار ورزش کار اقتصادی هم کرده باشیم.

سرپرست تیم فرش‌آرا در خصوص بودجه تیم نسبت به سال گذشته عنوان کرد: قطعا با توجه به تورمی که نسبت به سال گذشته وجود داشت هزینه‌های بیشتری نسبت به سال گذشته داشتیم، ولی در مجموع رضایت در باشگاه وجود داشت.

مرتضایی در خصوص ورود باشگاه به ورزش بانوان و تیم‌داری در این بخش گفت: تا هم اکنون باشگاه هیچ تصمیمی برای ورود به ورزش بانوان نداشته است ولی امیدوارم در آینده بتوانیم در این حوزه هم فعالیت کنیم.

وی درباره اهداف ۵ سال باشگاه فرش آرا و اینکه قهرمان شدن در سال آینده در برنامه آن قرار دارد، اظهار کرد: تاکنون توانسته‌ایم طبق برنامه که از قبل داشتیم جلو برویم که امیدوارم بتوانیم با یک برنامه‌ریزی مناسب به این خواسته باشگاه جامع عمل بپوشانیم.

وی تصریح کرد: قطعا تیمی که برای قهرمان بخواهد بجنگند باید تیم خود را تقویت کند تا هیچ مشکلی برایش در فصل به وجود نیاید امیدواریم بتوانیم به بهترین نحو ممکن برای مسابقات آماده شویم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... پنجشنبه , ۲۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱:۲۵

تورو کجای دلم بذارم؟ کسی دیگه نبود حرف بزنه؟

نام ... پنجشنبه , ۲۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۹

آقای مرتضایی خواهشن با تیم فردوسی کار نداشته باش چرا انقدر عذیت میکنی
یه تیم غصبی گرفتین بس نیست براتون؟
اون از علم و ادب اینم از فردوسی

بی نام... پنجشنبه , ۲۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۳

آقای سرپرست؟
تا بچه حاجاقا باشه شما خیلی زور بزنین ششم میشین
چرا نمیخواین قبول کنین مجید مرتضایی این کاره نیست
کسی که کمک چهارم تو لیگ ۱ فوتبال بوده و فقط آنالیز میکرده از کجا یکدفه شده سرمربی لیگ برتر فوتسال؟
فقط این سوال منو میخوام یکی جواب بده:اگه الان مرتضایی برکنار شه یه تیم لیگ ۲ بهش پیشنهاد میده ؟؟؟

فریدون پنجشنبه , ۲۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۳

جناب مرتضایی کاش متوجه بشید که امثال علی روحبخش میتونن مشهد و زنده کنن و از لحاظ فنی به سر منزل مقصود برسونن ولی ایشون اینقدر عزت نفس داره که وظیفش برای تیم های پایه بدونه اما آیندگان قدر خواهند دانست

قمی شنبه , ۱۵ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۷

جناب مرتضایی آدم قحطی بود با این شریفی عکس گرفتی آبروی قم را برده از شما بعید هست