کد خبر : 27759
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 اردیبهشت 1394 - 13:10
-

دو قهرمانی و دو نایب قهرمانی برای ایرانی ها

دو قهرمانی و دو نایب قهرمانی برای ایرانی ها

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مسابقات جام باشگاه های فوتسال آسیا برای دومین بار به میزبانی ایران برگزار خواهد شد.بررسی عملکرد تیم های ایرانی در این بازی ها خالی از لطف نیست . نخستین دوره رسمی این رقابتها در سال ۲۰۰۹ به میزبانی باشگاه فولاد ماهان اصفهان با حضور ۹ تیم برگزار شد و تیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مسابقات جام باشگاه های فوتسال آسیا برای دومین بار به میزبانی ایران برگزار خواهد شد.بررسی عملکرد تیم های ایرانی در این بازی ها خالی از لطف نیست .
نخستین دوره رسمی این رقابتها در سال ۲۰۰۹ به میزبانی باشگاه فولاد ماهان اصفهان با حضور ۹ تیم برگزار شد و تیم فولادماهان اصفهان در دیدار فینال السد قطر را مغلوب کرد و قهرمان شد.
در دومین دوره این مسابقات که به میزبانی باشگاه الریان قطر برگزار شد ، تیم شهید منصوری قرچک ورامین در فینال ، مغلوب ناگویا اوشنز ژاپن شد و به عنوان نایب قهرمانی مسابقات دست یافت.
سومین دوره مسابقات به میزبانی باشگاه یرموک کویت برگزار و گیتی‌پسند اصفهان موفق شد در دیدار نهایی آرادوس ازبکستان را شکست دهد و مقام قهرمانی را بدست آورد .
چهارمین دوره رقابتهای فوتسال باشگاههای آسیا به میزبانی ناگویا اوشنز ژاپن برگزار شد و تیم گیتی پسند در دیدار نهایی مقابل چونبوری تایلند با شکست در ضربات پنالتی به عنوان نایب قهرمانی بسنده کرد.
در پنجمین دوره این رقابتها هم که به میزبانی شن زن چین برگزار شد تیم دبیری تبریز در دیدار رده بندی نماینده میزبانی را در ضربات پنالتی شکست داد و بر سکوی سوم ایستاد .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.