کد خبر : 27982
تاریخ انتشار : جمعه 4 اردیبهشت 1394 - 12:22
-

شمس: حضور برترین مربی دنیا در ایران، نقطه عطف فوتسال ما است/ ونانسیو دو سال است که به AFC وقت نداده!

شمس: حضور برترین مربی دنیا در ایران، نقطه عطف فوتسال ما است/ ونانسیو دو سال است که به AFC وقت نداده!

حسین شمس در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران با بیان مطلب فوق اظهار داشت: قبل از هر چیز باید از کمیته آموزش فدراسیون فوتبال و دکتر احسانی که تا این اندازه برای دانش مربیان ایرانی ارزش قائل هستند قدردانی کنیم که با استقبال تمامی همکاری های لازم را در خصوص حضور برترین مربی دنیا

حسین شمس در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران با بیان مطلب فوق اظهار داشت: قبل از هر چیز باید از کمیته آموزش فدراسیون فوتبال و دکتر احسانی که تا این اندازه برای دانش مربیان ایرانی ارزش قائل هستند قدردانی کنیم که با استقبال تمامی همکاری های لازم را در خصوص حضور برترین مربی دنیا در ایران به عمل آوردند.

وی افزود: تشکر دیگر من از مدیران باشگاه اقتدار نوین فردوسی مشهد است که در زمینه مالی و حمایت از برگزاری این کلاس آنچه در توان داشتند انجام دادند تا زمینه‌ای مهیا شود که سطح فوتسال ایران آماده تغییر و تحولی جدید شود. من قول می‌دهم که بعد از برگزاری این کلاس سطح دانش مربیان ما چند Level بالاتر بیاید و تاثیرش را در لیگ و رقابت های فوتسال در تمامی رده‌ها برجای بگذارد.

مدیر فنی کلاس دانش افزایی که به تازگی از کلاس مدرسین AFC از مالزی به ایران بازگشته تاکید کرد: بزرگی رویداد حضور ونانسیو لوپز و تدریس ایشان برای مربیان داخلی آنجا بیشتر جلوه می‌کند که کمیته فوتسال کنفدراسیون فوتبال آسیا دو سال است به دنبال حضور ایشان بوده اما هنوز موفق به وقت گرفتن از او نشده.

حسین شمس با تایید برنامه‌های تدریسی این کلاس یادآور شد: ونانسیو لوپز برنامه تدریس خود را برای ما ارسال کرده و تقریبا باید گفت تمامی آن موضوعاتی است که تا به حال در فوتسال ما تدریس نشده و یا قبلا بسیار سطحی به آنها اشاره شده است.

گفتنی است کلاس خوزه ونانسیو لوپز هیرو از ۳۱ اردیبهشت ماه لغایت ۳ خرداد ماه در مشهد مقدس برگزار خواهد شد که با همکاری فدراسیون فوتبال و باشگاه اقتدار نوین فردوسی مشهد برگزار می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.