کد خبر : 34367
تاریخ انتشار : دوشنبه 15 تیر 1394 - 11:41
-

ترابیان :شرایط میزبانی اصفهان به صورت از راه دور و روزانه نظارت و چک می‌شود

ترابیان :شرایط میزبانی اصفهان به صورت از راه دور و روزانه نظارت و چک می‌شود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس ترابیان درباره شرایط میزبانی اصفهان در مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا اظهار داشت: پس از بازدیدی که در زمان مراسم قرعه‌کشی این مسابقات به همراه نمایندگان AFC از امکانات شهر اصفهان داشتیم، شرایط به صورت از راه دور و روزانه نظارت و چک می‌شود. وی افزود: خوشبختانه با تشکیل

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس ترابیان درباره شرایط میزبانی اصفهان در مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا اظهار داشت: پس از بازدیدی که در زمان مراسم قرعه‌کشی این مسابقات به همراه نمایندگان AFC از امکانات شهر اصفهان داشتیم، شرایط به صورت از راه دور و روزانه نظارت و چک می‌شود.
وی افزود: خوشبختانه با تشکیل ستاد عالی برگزاری این مسابقات استاندار اصفهان به طور مستقیم در این کار ورود پیدا کردند و با همکاری خوب مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان، شهردار جدید اصفهان و رئیس هیئت فوتبال این استان کارها به شکلی اصولی و مدیریتی در حال پیگیری است.
رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال با بیان اینکه از روند پیشرفت اجرائی امور برگزاری مسابقات فوتسال باشگاه‌های آسیا رضایت کامل داریم، گفت: ۱۵ روز قبل از آغاز مسابقات در آخرین بازدید خود از شرایط میزبانی با در دست داشتن چکلیست تک تک موارد مدنظرAFC مورد بررسی قرار می‌دهیم تا مورد تائید نهایی قرار گیرد.
وی درباره وضعیت سالن ۲۵ آبان محل برگزاری این مسابقات نیز بیان کرد: امور مربوط به آماده‌سازی این ورزشگاه به خوبی دنبال می‌شود، سیستم سرمایشی، برق و کابلی این سالن پیشرفت خوبی داشته و تنها برخی مسائل مربوط به محوطه‌سازی مطرح است که خوشبختانه با ورود شهردار جدید به این کار دیگر مشکل خاصی در این رابطه وجود ندارد و کار به خوبی پیش می‌رود.
ترابیان درباره ارزیابی نمایندگان AFC از شرایط و امکانات میزبانی اصفهان تصریح کرد: کار ارزیابی و ارائه آمار اجرائی ستاد برگزاری این مسابقات به AFC برعهده ما گذاشته شده و آنها در این موارد به ما تکیه می‌کنند که رضایت ما به طور قطع تایید AFC را هم به دنبال خواهد داشت.
وی درباره انتشار برخی اخبار درباره احتمال عدم صدور ویزا برای نمایندگان برخی کشورها به دلیل تاخیر در ارسال مدارک گفت: برخی کشورها مانند کویت و امارات در ارسال مدارک تیم‌های خود تاخیر داشتند که در پی این مسئله فشار خاصی از سوی AFC به روی آنان گذاشته شد و گویا آنها نیز درصدد تکمیل و ارسال مدارک خود هستند و به نظر نمی رسد مشکلی هم وجود داشته باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.