کد خبر : 36930
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 مرداد 1394 - 15:44
-

کشاورز:پنجمین جام باشگاه ها را تجربه می کنم/ژاپن و تایلند رقیب ما هستند اما قهرمان می شویم

کشاورز:پنجمین جام باشگاه ها را تجربه می کنم/ژاپن و تایلند رقیب ما هستند اما قهرمان می شویم

محمد کشاورز بازیکن با تجربه تیم تاسیسات دریایی در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران با اشاره به شرایط این تیم گفت:تیم از لحاظ فنی و روحی روانی در شرایط مطلوبی به سر می برد و آماده حضور در مسابقات هستیم.چشم به حمایت تماشاگران داریم تا در سایه میزبانی خوب اصفهان به قهرمانی در این

محمد کشاورز بازیکن با تجربه تیم تاسیسات دریایی در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران با اشاره به شرایط این تیم گفت:تیم از لحاظ فنی و روحی روانی در شرایط مطلوبی به سر می برد و آماده حضور در مسابقات هستیم.چشم به حمایت تماشاگران داریم تا در سایه میزبانی خوب اصفهان به قهرمانی در این رقابتها برسیم.

کشاورز با بیان اینکه نمایندگان ژاپن و تایلند رقیبان جدی تاسیسات برای قهرمانی هستند تاکید کرد:همه تیم ها خوب هستند و شناختی روی بازیکنان خارجی آنها نداریم ولی به طور سنتی تیم های تایلند و ژاپن قوی هستند و جدی ترین رقیب ما.با توجه به اینکه در دو دوره اخیر قهرمانی به ایرانی ها نرسیده تمام تلاش خود را می کنیم تا در ایران جام باشگاه های آسیا را بالای سر ببریم.

این بازیکن که باسابقه ترین و پر افتخارترین بازیکن جام باشگاه های آسیاست در این خصوص اذعان داشت: تنها در دوره قبلی که دبیری نماینده ایران بود در این رقابتها حضور نداشتم اما با احتساب این دوره،در پنج دوره از شش دوره حضور داشتم و دو قهرمانی و دو نایب قهرمانی را تجربه کرده ام و امیدوارم در پنجمین حضورم به سومین قهرمانی برسم .البته در دروه آزمایشی که تیم شن سا برگزار کرد هم حاضر بودم  و در آنجا هم قهرمان شدم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... سه شنبه , ۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۲

انشااله که در اصفهان به تیم تاسیسات نگاهها ملی باشد تا شاهد سرافرازی کشور عزیزمان ایران باشیم.

اصفهانی چهارشنبه , ۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۸:۵۳

کشاورز یادت رفته پارسال در مورد تاسیسات و وحید شمسایی چی میگفتی ؟؟!! اینا ناپاک هستند و سر دسته …. هستن ؟؟؟!! چی شد پول که اومد چشمات کور شد ؟! گوشات کر شد؟؟!! دیگه همه تو رو شناختن کشاورز دیگه حرف نزن!!

سعید امیری چهارشنبه , ۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۸

سلام خدمت همه طرفداران فوتسال-اینقدر به هم سخت نگیرید-اونسال هم که وحید شمسایی با گیتی قهرمان شد گفتند تبانی کرده-به خدا ارزش نداره ما داریم حاشیه سازی میکنیم یه تیم از بیرون میاد و جام و میبره.بالاخره آقای شمسایی برای این مملکت در عرصه ورزش (فوتسال) زحمات زیادی کشیده-دنیای حرفه ای بنا نیست همیشه شمسایی ها و …… برا یه شهر باشن.لطفا به عشق ایران و ایرانی فکر کنید و تشویق یادتون نره.یا علی مدد