کد خبر : 43923
تاریخ انتشار : شنبه 28 شهریور 1394 - 18:41
دسته‌بندی نشده
-

ابطحی: در کارهای دفاعی بهتر از گذشته عمل می کنیم/ فوتسال بدون تماشاگر جذابیتی ندارد

ابطحی: در کارهای دفاعی بهتر از گذشته عمل می کنیم/ فوتسال بدون تماشاگر جذابیتی ندارد
سرمربی شهروند ساری با ابراز خشنودی از برد تیمش، وجود تماشاگر در سالن ها را ضروری دانست.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سیدمهدی ابطحی سرمربی شهروند ساری پس از پایان دیدار تیمش مقابل یاسین پیشرو قم که با برتری ۳ بر ۲ تیمش به اتمام رسید، با ما به گفتگو پرداخت.

ابطحی در خصوص شرایط بازی و کسب پیروزی در ثانیه های پایانی اظهار کرد: بازی بسیار سنگینی بود.تیم مقابل ما قوی و پرقدرت بود و شرایط بازی هم به گونه ای بود که گل می زدیم و گل دریافت می کردیم و همین مسئله استرس زیادی را به دو تیم وارد کرده بود. در برخی صحنه ها بازیکنانم احساسی عمل می کردند اما در اکثر قسمت ها و خصوصا مسائل دفاعی بهتر از گذشته عمل کردیم و همین مورد بسیار به تیم ما کمک کرد. وقتی در کار دفاعی موفق عمل کنیم، می توانیم در حملات به پیروزی برسیم.

سرمربی شهروند درباره اهمیت حضور تماشاگران در سالن مسابقات تصریح کرد: تماشاگر رکن اصلی مسابقه است و اگر نباشد فوتسال جاذبه ندارد،بر همین اساس وجود تماشاگران پرشور مطمئنا به زیباتر شدن بازی ها کمک می کند و تیم هایی که در چنین سالن هایی بازی می کنند، طبیعتا تحت فشار شدیدی قرار می گیرد. ما نیز در زمین هایی بازی کرده ایم که  تماشاگر زیادی داشته اند و به روی تیم ما فشار آورده اند. در کل اگر تماشاگر وجود نداشته باشد هیچگونه جذابیتی هم وجود نخواهد داشت.

وی درمورد اعتراض تیم یاسین پیشرو نسبت به جو سالن مسابقه گفت: ما باید در حرف زدن و رفتارهایمان مراعات کنیم تا باعث بروز حاشیه نشویم. بنده با اینکه مربی تیم ساری هستم، می دانم این تماشاگران علاقه زیادی به تیمشان دارند و گاهی اوقات آنقدر به آنها فشار می آید که باعث سر دادن شعارهایی می شود. تماشاگران ساری عاشق تیمشان هستند. ما احتیاج به هوادار داریم و فوتسال ایران نیازمند هوادار می باشد حتی اگر حرف هایی بزنند که قشنگ نباشد. تماشاگر بسیار مهم است و در زیباتر شدن بازی کمک شایانی می کند.

ابطحی در پایان در خصوص عملکرد داوران این بازی اذعان کرد: درهر صورت باید فیلم بازی را مشاهده کرد و دید که آیا مشکلی وجود داشته یا خیر. در نیمه نخست روی دو صحنه داوران به ضرر ما سوت زدند اما در کل نیمه ی دوم قضاوت بهتری داشتند. فکر نمی کنم داوری در نتیجه مسابقه تاثیرگذار بوده یاشد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 7 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۷
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

مجید-شهروند شنبه , ۲۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۰

اونا واسه خودشون گفتند یکی واکنش های کادر فنی یسین پیشرو زیرنظر گرفته باشه خوب متوجه میشه که اونا خودشون از جو سالن بدتر بودن خوب شد کم بودن خیلی میخواستن شلوغ کنن ولی حواسشون نبود اینجا قلعه عقابهاست

دیوانه حیدریان شنبه , ۲۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۷

من به عنوان یک هوادار یاسین پیشرو تو بازی برگشت تو جهنم قم براتون جبران میکنیم اگر فرار نکردین

مجتبی یکشنبه , ۲۹ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۹

تو هیچ جوی رو پرفشارتر از قلعه عقاب ها نمیتونی پیدا کنی تو تیم های حاضر تو لیگ.
همه تیم هایی ک اومدن تو این سالن بازی کردن بعد بازی اعتراف کردن ک جو این سالن واقعا وحشتناکه.باور نداری برو از بازیکنای شهرتون بپرس.
جهنم قمو خوب اومدی.خخخخخخخ

مجتبی شنبه , ۲۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۰

یعنی من واقعا موندم این اقای ابطحی چرا نمیتونه یکم هیجانی باشه کنار زمین
ب عنوان نمونه تو یکی از صحنه ها دیروز ک داور یک خطا ب نفع تیم شهروند نگرفت .مدیرعامل تیممون داشت از عصبانیت منفجر میشد و ب ناظر و داور و . داشت اعتراضشو اعلام میکرد ولی مربی تیممون بیخیال کنار نیمکت واستاده بود و اصلا انگار هیچ اتفاقی نیوفتاده

عرشیا شنبه , ۲۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۴

آقای ابطحی مربی با دانشی هست ولی از قدیم گفتن گرگ باش تا حورده نشی راز موفقیت آقای ابطحی اینه که در لحظاتی از مسابقه به بازیکن خودش حتی داور عصبانی بشه داد بزنه این طبیعت این ورزشه و چیز غیر عادی نیست

م.. یکشنبه , ۲۹ شهریور ۱۳۹۴ - ۰:۰۹

انشالله دو هفته دیگه تاسیسات را له کنید تو ساری

ساروی یکشنبه , ۲۹ شهریور ۱۳۹۴ - ۰:۵۱

منتظر و بلباسی و مرتضوی ستاره های بی چون و چرای این بازی بودن کاش بعضی ها غیرت اینا رو داشتن خودشون میدونن اسم نمیبرم