کد خبر : 49595
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 آبان 1394 - 9:58
-

توسلی:فکر نمی‌کنم تیم ملی به جام جهانی کوچک اعزام شود

توسلی:فکر نمی‌کنم تیم ملی به جام جهانی کوچک اعزام شود
فرزانه توسلی درباره اعزام تیم ملی فوتسال به جام جهانی، اظهار داشت: فعلاً تمرینی نداریم و فکر نمی‌کنم تیم ملی اعزام شود. البته به ما گفته‌اند اگر قرار باشد تیم اعزام شود تمرینات را دوباره شروع می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فرزانه توسلی درباره اعزام تیم ملی فوتسال به جام جهانی، اظهار داشت: فعلاً تمرینی نداریم و فکر نمی‌کنم تیم ملی اعزام شود. البته به ما گفته‌اند اگر قرار باشد تیم اعزام شود تمرینات را دوباره شروع می‌کنند. اگر می‌توانستیم اعزام شویم فرصت خوبی برای ما بود تا مقابل تیم‌هایی مانند برزیل و پرتغال بازی کنیم.

وی افزود: در جام جهانی با پرتغال، کاستاریکا و برزیل همگروه هستیم. با توجه به اینکه برگزاری دیدار دوستانه با این تیم‌ها سخت است حضور در جام جهانی فرصت خوبی برای ما بود تا خودمان را محک بزنیم. البته بازی با برزیل سخت‌تر از همه تیم‌هاست چرا که این تیم در جهان اول است، اما در جام جهانی می‌توانستیم ببینیم بعد از دو سال حریفان ما چه پیشرفتی داشته‌اند.

دروازه‌بان تیم ملی ایران درباره برگزاری دیدارهای دوستانه با روسیه، عنوان کرد: دیگر اختلافی بین ما و روسیه نیست. اگر نتایج قبل را ببینید متوجه می‌شوید ما مقابل این تیم یا با اختلاف یک گل باخته‌ایم و یا مساوی کرده‌ایم. بازی اول را باختیم، چرا که بازیکنان تمرکز نداشتند و نتیجه لازم را نگرفتیم، اما در بازی دوم با اختلاف ۴ گل پیروز شدیم. این نکته را هم بگویم روسیه تیم جوانی شده و تغییرات زیادی داشته است. قرار است همین تیم در جام جهانی شرکت کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.