کد خبر : 51350
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 آبان 1394 - 19:39
-

تعطیلی دوباره لیگ در آذرماه به خاطر تورنمنت چین/ بازیکنان کاشی مجوز دریافت می‌کنند

تعطیلی دوباره لیگ در آذرماه به خاطر تورنمنت چین/ بازیکنان کاشی مجوز دریافت می‌کنند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، نشست هیات‌رئیسه فدراسیون فوتبال با حضور اعضاء و در غیاب علی طاهری مدیرعامل باشگاه گیتی‌پسند در محل فدراسیون فوتبال تشکیل جلسه داد که در مهمترین تصمیمات سقوط تیم کاشی نیلو به لیگ دسته اول قطعی شد و امتیازات این تیم در نیم فصل نخست در جدول باقی ماند. ضمن

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، نشست هیات‌رئیسه فدراسیون فوتبال با حضور اعضاء و در غیاب علی طاهری مدیرعامل باشگاه گیتی‌پسند در محل فدراسیون فوتبال تشکیل جلسه داد که در مهمترین تصمیمات سقوط تیم کاشی نیلو به لیگ دسته اول قطعی شد و امتیازات این تیم در نیم فصل نخست در جدول باقی ماند.

ضمن اینکه بازیکنان تیم کاشی نیلو نیز به عنوان بازیکن آزاد اعلام شده و باید برای خروج و پیوستن به تیم جدید خود که سهمیه لیگ‌برتری داشته باشد به هیات فوتبال استان اصفهان مراجعه و برگه تسویه دریافت کنند.

از دیگر تصمیمات هیات رئیسه شروع لیگ دسته اول باشگاه‌های ایران از ۱۶ آذرماه بود ضمن اینکه در خصوص دعوت از ایران به رقابت‌های بین‌المللی چین مقرر شد تیم امید در این دوره از مسابقه‌ها شرکت کرده و به همین منظور لیگ‌برتر در آذرماه به مدت یک هفته تعطیل خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

محمد سه شنبه , ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۳

متاسفانه هیچ برنامه ای برای فوتسال جوانان نیست ؟؟؟